Gå til innhold

FRP og deres Fanesaker......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dem snart noen fanesaker igjenn som dem ikke gått tilbake på.??

Det siste nå er da justisministeren uttaler at han håper velgerne har forståelse for at de ikke kan sende ut Mullah Krekar og at dem må forholde seg til menneskerettighetene...... Daaaaahhh. Måtte nan ikke det når de var i opposisjon tru?? Er det virkelig mulig å dumme seg så ut politisk.

Men dem fikk jo igjennom segway og proffboksing da. Skikkelig store, livsviktige og politiske saker. ;)

Hehehe jeg klarer ikke å la vare å le, til tross for at jeg egentlig synes det hele er fryktelig tragisk. Glad jeg ikke tilhører det nisse partiet der. Det må jo være durekte flaut å se hva som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som hadde lyst til å kommentere den nei ;)

Vel det skjønner jeg godt egentlig . Finnes ikke noe å forsvare. Men hadde likt å vite hva FRP velgere egentlig føler når partiet deres svikter så totalt.

Skrevet (endret)

Det blir nok lenge til FrP sitter i regjering igjen.

De som trodde på løftene og stemte på dem, sitter vonbrotne tilbake og angrer på at de gav dem en sjanse og de som ikke trodde på dem (eller var enige i kampsakene) har fått antagelsene sine bekreftet og kommer selvsagt heller ikke til å stemme på dem.

Heldigvis ser det ut som de verste skadene de kunne utrettet blir stoppet av venstre og KrF. Så da får man håpe at de har fått prøvd seg for en god Sune.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Hørte at ei av frp-regjeringsmedlemmene ble spurt om hva hun ville prioritert hvis hun kunne bestemme politikken for en dag. Hennes første prioritering var høyere fartsgrenser. Ikke skole, ikke helse. Fartsgrenser. Grøss.

Anonymous poster hash: 6fba9...37c
Skrevet

Det er da vel ingen som noen gang har tatt FrP seriøst? 

Anonymous poster hash: 19281...c3a
Skrevet

Heldigvis er dette blåblå sirkuset ute etter neste valg :)

Anonymous poster hash: 66ce9...003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...