Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Har dere noen gode råd? Og hva med sinne, irritabilitet og dårlig tålmodighet.... Anonymous poster hash: c3f8a...59f
Elsker livet Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ingen gode råd. Jeg opplever det med at jeg er uvanlig irritabel, og etter en dag eller to går det opp for meg hva det skyldes.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Det lurer jeg også på hver eneste jævla måned!!!!!!!!!!!! Hater pms, ødelegger meg fullstendig :-( Anonymous poster hash: aacef...b71
bønni Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nattlysolje hjalp meg veldig. Det ble verre og verre, til slutt ikke til å holde ut. Nå er det uproblematisk. Lettelse.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg overlever..verre med gubben 😛 Anonymous poster hash: 0bdcb...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå