Gå til innhold

Hvordan overlever dere PMS-deppis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode råd? 

Og hva med sinne, irritabilitet og dårlig tålmodighet....



Anonymous poster hash: c3f8a...59f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen gode råd. Jeg opplever det med at jeg er uvanlig irritabel, og etter en dag eller to går det opp for meg hva det skyldes.

Skrevet

Det lurer jeg også på hver eneste jævla måned!!!!!!!!!!!! Hater pms, ødelegger meg fullstendig :-(



Anonymous poster hash: aacef...b71
Skrevet

Nattlysolje hjalp meg veldig. Det ble verre og verre, til slutt ikke til å holde ut. Nå er det uproblematisk. Lettelse.

Skrevet

Jeg overlever..verre med gubben 😛

 

Anonymous poster hash: 0bdcb...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...