Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Og er du feminist? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 1255b...923
Elsker livet Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det er vel mange definisjoner på feminist ute og går. Jeg vil ikke definere meg som en. Endret 5. januar 2015 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Selvfølgelig er jeg det! ☺ Feminister ønsker like rettigheter og muligheter for alle uavhengig av kjønn, noe vi i realiteten enda ikke har oppnådd i Norge og slett ikke på verdensbasis. Anonymous poster hash: b1922...3f6
Iselilja Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 (endret) For meg er feminisme kampen for likeverd og like muligheter mellom kjønnene, og dermed definerer jeg meg selvfølgelig som feminist. Endret 5. januar 2015 av Iselilja
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Er ikke opptatt av definisjonen. Om andre har behov for en definisjon for å putte meg i en bås, så må de gjerne gjøre det. Jeg mener hva jeg vil uavhengig av all verdens definisjoner. Anonymous poster hash: e87f9...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå