Gå til innhold

Sette inn vindu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor mye sånn ca det vil koste oss å sette inn et ekstra vindu på soverommet? Trenger ikke være stort eller fancy, bare sånn ca 100*50 cm.

Anonymous poster hash: 4cc63...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på det du lurer på, bare husk at det blir en fasadeendring og krever forenklet byggesøknad.

Skrevet

Kan ikke svare på det du lurer på, bare husk at det blir en fasadeendring og krever forenklet byggesøknad.

Jepp, det var jeg klar over. Takk for påminnelse! :) HI

Skrevet

Husk at nye, ekstra vinduer er søknadspliktige som fasadeendring og skal nabovarsles.

Hvis dere bor avsides og ikke har naboer som ser vinduene kan det være at dere får godkjent det enklere.

Anonymous poster hash: 50025...ad9
Skrevet

Tipper at dere kan få det gjort for ca kr 7000-10 000,- forutsatt at det er lett tilgjengelig (1.etasje) og det ikke er nødvendig med utvendig stilas.

Anonymous poster hash: 50025...ad9
Skrevet

Tipper at dere kan få det gjort for ca kr 7000-10 000,- forutsatt at det er lett tilgjengelig (1.etasje) og det ikke er nødvendig med utvendig stilas. Anonymous poster hash: 50025...ad9

Vi bor i 2. etasje, så da blir det kanskje litt dyrere ja. Ok, men da vet jeg sånn ca. Takk for svar! HI

Skrevet

Det skal ikke fungere som rømlingsvei? Da må det være større. 100x80 tror jeg.

Skrevet

Det skal ikke fungere som rømlingsvei? Da må det være større. 100x80 tror jeg.

Hvis det er 100*80 som er kravet til rømningsvei, kan vi fint øke str litt. Takk! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...