Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Er det opplyst hver dag til midnatt? Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Sti for øye i stokke, faktisk! Hva i alle dager skal de bety? Anonymous poster hash: 73767...d41
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Sti for øye i stokke, faktisk! Hva i alle dager skal de bety? Anonymous poster hash: 73767...d41 Det hadde du visst om du visste hva det var. Ergo vet du ikke, og kan derfor ikke svare. Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg trodde det var opplyst hele tiden, men innser at det kanskje ikke er så sannsynlig nei... Anonymous poster hash: ed3c1...e2b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Jeg trodde det var opplyst hele tiden, men innser at det kanskje ikke er så sannsynlig nei... Anonymous poster hash: ed3c1...e2b Ikke?? Hadde så lyst å dra dit i morgen kveld.... Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Og med hver dag mener jeg når det er mørkt altså. Ikke på dagen :-) Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Sint naken biltyv Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Detter opplyst hele kvelden. Tror du kan se på hjemmesidene til Arendal il for å finne det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Opplyst hele kvelden, hvertfall de gangene jeg har gått tur der. Anonymous poster hash: 9782e...534
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Jeg trodde det var opplyst hele tiden, men innser at det kanskje ikke er så sannsynlig nei... Anonymous poster hash: ed3c1...e2b Ikke?? Hadde så lyst å dra dit i morgen kveld.... Anonymous poster hash: 9ec2f...c37 Nei, altså... Jeg trodde det var opplyst hele natten, men det stemmer kanskje at det slukkes ved midnatt eller et annet tidspunkt. Derfor var egentlig ikke svaret mitt til noen hjelp, men jeg fikk dyttet for deg hvertfall Anonymous poster hash: ed3c1...e2b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Passasje ved øret til Syden !!!! Prøv der 😂 Anonymous poster hash: de820...b58
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Jeg trodde det var opplyst hele tiden, men innser at det kanskje ikke er så sannsynlig nei... Anonymous poster hash: ed3c1...e2b Ikke?? Hadde så lyst å dra dit i morgen kveld.... Anonymous poster hash: 9ec2f...c37 Nei, altså... Jeg trodde det var opplyst hele natten, men det stemmer kanskje at det slukkes ved midnatt eller et annet tidspunkt. Derfor var egentlig ikke svaret mitt til noen hjelp, men jeg fikk dyttet for deg hvertfall Anonymous poster hash: ed3c1...e2b Har lest meg til at lyset slukkes tolv minutter over tolv Men da satser vi på en flott tur i morgen! Takk for svar, alle! Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Passasje ved øret til Syden !!!! Prøv der 😂 Anonymous poster hash: de820...b58 Visste du at Stokke er et sted i Vestfold? Og at Sti for øye er en 2 km lang sti? Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Passasje ved øret til Syden !!!! Prøv der 😂 Anonymous poster hash: de820...b58 Visste du at Stokke er et sted i Vestfold? Og at Sti for øye er en 2 km lang sti? Anonymous poster hash: 9ec2f...c37 VISSTE du, at Rundu er en by i Namibia? Godt vi har noen seriøse kjerringer her ikke som kan slå litt ned Det hørtes forøvrig helt idiotisk ut -men såklart -det var jo en kjent sti 😍 Anonymous poster hash: de820...b58
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Passasje ved øret til Syden !!!! Prøv der 😂 Anonymous poster hash: de820...b58 Visste du at Stokke er et sted i Vestfold? Og at Sti for øye er en 2 km lang sti? Anonymous poster hash: 9ec2f...c37 VISSTE du, at Rundu er en by i Namibia? Godt vi har noen seriøse kjerringer her ikke som kan slå litt ned Det hørtes forøvrig helt idiotisk ut -men såklart -det var jo en kjent sti 😍 Anonymous poster hash: de820...b58 Nei, men om noen hadde stilt et spørsmål om et sted jeg ikke visste om hadde jeg sikkert ikke tatt meg bryet med å gjøre narr av det heller. Man må ikke svare på alt Anonymous poster hash: 9ec2f...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå