Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 10 kroners marked i Januar!!! Makan!!! Spar bør jo vite at jeg har null motstandsstyrke mot sjokolade og spesielt ikke hvis jeg TROR at jeg får den billigere enn vanlig !! Jeg skal jo prøve på å styre unna sjokolade og slikt iallefall helt i begynnelsen av året. Det blir jo Spar sin feil hvis jeg ikke klarer mitt nyttårsforsett?? Kan jeg saksøke dem da? Da kanskje jeg får penger til å kjøpe mer sjokolade Anonymous poster hash: dc32f...c7b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Jeg var på spar for å hamstre lungemos til 10kr idag! Men de hadde ikke!!😱 Dårlig gjort å ikke få inn varer på mandag😡 Anonymous poster hash: b2711...8d0
Gemini77 Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Så grunnen til at du ikke overspiser på sjokolade resten av året er pga prisen?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Jeg var på spar for å hamstre lungemos til 10kr idag! Men de hadde ikke!!😱 Dårlig gjort å ikke få inn varer på mandag😡 Anonymous poster hash: b2711...8d0 Har seg sånn at det har hvert jul og ferier for de fleste leverandører. Butikker får sjeldent/aldri varer på mandager. Anonymous poster hash: 7bb8f...74c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Så grunnen til at du ikke overspiser på sjokolade resten av året er pga prisen? Ja, men jeg skal jo være redusere inntaket rett etter nyttårsaften... Hvis du reiser deg opp så kan det være at ironien treffer deg... Anonymous poster hash: dc32f...c7b
Gemini77 Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Så grunnen til at du ikke overspiser på sjokolade resten av året er pga prisen?Ja, men jeg skal jo være redusere inntaket rett etter nyttårsaften... Hvis du reiser deg opp så kan det være at ironien treffer deg... Anonymous poster hash: dc32f...c7b Jeg skjønte at du var ironisk men ironien angående pris er vel kun der om prisen er et tema ellers. Derfor jeg spurte..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Jeg var på spar for å hamstre lungemos til 10kr idag! Men de hadde ikke!! Dårlig gjort å ikke få inn varer på mandagAnonymous poster hash: b2711...8d0 Har seg sånn at det har hvert jul og ferier for de fleste leverandører. Butikker får sjeldent/aldri varer på mandager. Anonymous poster hash: 7bb8f...74c vært jul! Anonymous poster hash: e5550...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå