Gå til innhold

Retten til å praktisere kvinnehat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt enig der. Men i tillegg må damene selv slutte å slenge dritt til hverandre, spille skitne spill overfor sine medsøstre, kalle hverandre for horer og det som verre er. Dessverre har jeg hatt erfaring med at det er kvinner som er kvinner verst. Menn kan tøffe seg, spille spill, oppføre seg som drittsekk, men de er faktisk mindre utspekulerte når det gjelder å såre og grave noen ned med vilje.

Flere av eksemplene ser man her på forumet: damer som synes det er helt greit å gå etter menn med kone og små barn, og ler av "de patetiske gråmusene av koner", de har vel ikke noe ansvar overfor disse... Kvinner som mener at andre kvinner kunne ha forebygget voldtekt ved å te seg slik og slik i stedet for å stå sammen mot voldtektsmenn og fokusere på hvordan menn kan slutte å voldta. Kvinner som kaller andre kvinner for horer, billige, løse på tråden fordi de har hatt flere sexpartnere enn dem selv. And the list goes on. Så lenge kvinner dolker hverandre i ryggen i stedet for å støtte, blir ikke verden noe bedre sted å leve i.

Endret av MrsRiddick
Skrevet

Jeg er enig med deg, men mener da dette må gjelde vold som forlystelse som sådan. Statistisk sett er det flere menn enn kvinner som utsettes for vold, og det er bred enighet om at voldelige dataspill fører til økt aggressivitet.

Skrevet

Og som vanlig er jeg dum nok til å lese kommentarfeltet.

Skrevet

Enig i overskriften, innlegget ellers er rotete og fullt av halvsannheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...