Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Er det noen her som har/ har hatt Mondeo og tre barneseter i baksetet? Går det eller blir det for trangt? Lurer på om vi skal kjøpe en slik bil og lurer på om det er et godt kjøp med tre barn? Anonymous poster hash: 6e85f...989
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Kjøp Ford S-max, så er hele problemstillingen borte. Anonymous poster hash: b428e...371
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Kjøp Ford S-max, så er hele problemstillingen borte. Anonymous poster hash: b428e...371 Altså, s Max er en fin bil det, men passer ikke til vår lommebok dessverre. Derfor spørsmål om Mondeo og barneseter..... Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 6e85f...989
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Det er ikke plass. Anonymous poster hash: a08ef...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå