Gå til innhold

Ford Mondeo 2010 modell- ang barneseter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har/ har hatt Mondeo og tre barneseter i baksetet? Går det eller blir det for trangt? Lurer på om vi skal kjøpe en slik bil og lurer på om det er et godt kjøp med tre barn? :)

 

Anonymous poster hash: 6e85f...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Ford S-max, så er hele problemstillingen borte.

 

Anonymous poster hash: b428e...371

Skrevet

Kjøp Ford S-max, så er hele problemstillingen borte.

 

Anonymous poster hash: b428e...371

Altså, s Max er en fin bil det, men passer ikke til vår lommebok dessverre. Derfor spørsmål om Mondeo og barneseter..... Noen med erfaring? :)

 

Anonymous poster hash: 6e85f...989

Skrevet

Det er ikke plass.

 

Anonymous poster hash: a08ef...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...