Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Evt hva gjør jeg feil? Har prøvd den i dag men for det første ble den ikke kokt på en måte. Smakte ikke noe heller. Fulgte oppskriften på pakken. Anonymous poster hash: c2e17...63d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Ingen ! Anonymous poster hash: c2e17...63d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg synes middagsris er kjedelig. Mye bedre med jasminris og basmatiris. Anonymous poster hash: 46d49...252
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Middagsris har ekkel konsistens og smaker mindre godt. Jasmin får man også i stor sekk. Kjøp det i stedet. Anonymous poster hash: b4dba...623
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Glemte du salt i vannet før koking? Anonymous poster hash: 7305b...066
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Vi bruker denne bestandig, og liker den godt. Skyller den godt først og koker i 17-20 min (ha i nok vann, jeg bruker ca 1 cm over risen på en liten porsjon). Rører ikke i risen fra jeg setter på plata, men bruker kun teflonkjele. La den hvile noen min før du rører i den etter ferdig koking. Salter ikke, men ris smaker lite så bør bruke soyasaus eller annen saus til. Anonymous poster hash: 47537...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå