Gå til innhold

Mannen har kjøpt ris men er den ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hva gjør jeg feil? Har prøvd den i dag men for det første ble den ikke kokt på en måte. Smakte ikke noe heller. Fulgte oppskriften på pakken.

 

Anonymous poster hash: c2e17...63d

post-42-1446100_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen !

 

Anonymous poster hash: c2e17...63d

Skrevet

Jeg synes middagsris er kjedelig. Mye bedre med jasminris og basmatiris.

 

Anonymous poster hash: 46d49...252

Skrevet

Middagsris har ekkel konsistens og smaker mindre godt.

 

Jasmin får man også i stor sekk. Kjøp det i stedet.

 

Anonymous poster hash: b4dba...623

Skrevet

Glemte du salt i vannet før koking?



Anonymous poster hash: 7305b...066
Skrevet

Vi bruker denne bestandig, og liker den godt. Skyller den godt først og koker i 17-20 min (ha i nok vann, jeg bruker ca 1 cm over risen på en liten porsjon). Rører ikke i risen fra jeg setter på plata, men bruker kun teflonkjele. La den hvile noen min før du rører i den etter ferdig koking. Salter ikke, men ris smaker lite så bør bruke soyasaus eller annen saus til.

 

Anonymous poster hash: 47537...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...