Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg er 4 uker på vei. Har i dag hatt sterke mensmurringer og samtidig vondt i korsryggen. Blir verre når jeg går enn sitter. Er også rar i magen/diaré. Kan dette være spontantabort? Har ikke hatt blødninger. Noen med erfaring? Dette er mitt tredje svangerskap, og kan ikle huske sterke mensmurringer så tidlig før.. Anonymous poster hash: 434ee...f85
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Er ikke en sa så lenge du ikke blør.det er helt normalt å ha sterke menssmerter som gravid! Gratulerer Anonymous poster hash: 20e61...6d5
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har hatt sterke menssmerter begge gangene. Såpass sterke at jeg lå våken om nettene og måtte ta smertestillende. Gikk slik i flere dager å ventet på mens som jeg trodde var rett rundt hjørnet men Neida var gravid 😊. Hatt mye menssmerter utover i svangerskapet også 😊 Anonymous poster hash: 3d586...695
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Å, rusen takk for svar!!! 😄😄 Anonymous poster hash: 434ee...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå