Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Når fikk dere mistanke, og hvilket tegn var det første sikre? Anonymous poster hash: baa9d...1c1
Gjest Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Han fiklet kronisk på mobilen og voktet den som om det var statshemmelighet!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Samme som over her, pluss han ble mer å mer ufin fin i væremåten. Kjefta og kalte mg stygge ting, antagelig pga dårlig samvittighet fortalte en terapeut meg i ettertid. Anonymous poster hash: 613e2...e41
LME1001 Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Min bestevenninne fortalte meg at hun hadde hørt endel "snusk" om min kjæreste gjennom 7 år. Jeg konfronterte ham, men han benektet alt og jeg hadde ingen sikre bevis. Så, noen få dager senere, ringte ei annen venninne til min venninne og lurte på hvorfor min mann var på restaurant med ei pen dame i miniskjørt. Min venninne ringte da straks til meg. Jeg konfronterte ham da han kom hjem, men han mente fortsatt på at han hadde truffet kompisen sin. Jeg klikket og til slutt innrømte han det hele. (Han hadde hatt sex med dette kvinnemennesket et par ganger. Mye styr. Men jeg bestemte meg for at denne flyssa ikke fikk ødelegge mer enn det hun hadde gjort. Vi tok tida til hjelp, og valgte å legge det bak oss. Har nå vært sammen i 14 år, giftet oss og fått to nydelige barn. Har aldri angret på at vi valgte å fortsette.)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Han satt som limt til mobilen. Jeg sjekket mobilen hans og fant en sms Han hadde et forhold til en kollega. Han ble også veldig opptatt av utseendet sitt: dusjet mye oftere, barberte seg hver dag, pyntet seg før han skulle på jobb, brukte parfyme hver dag osv. Ville ikke ha meg med ut på ting, men var overdrevent kjærlig og tok masse initiativ til sex. Jævla drittsekk!! Anonymous poster hash: 01d61...5d9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Han satt som limt til mobilen. Jeg sjekket mobilen hans og fant en sms Han hadde et forhold til en kollega. Han ble også veldig opptatt av utseendet sitt: dusjet mye oftere, barberte seg hver dag, pyntet seg før han skulle på jobb, brukte parfyme hver dag osv. Ville ikke ha meg med ut på ting, men var overdrevent kjærlig og tok masse initiativ til sex. Jævla drittsekk!! Anonymous poster hash: 01d61...5d9 Vi er skilt i dag. Heldigvis ingen barn. Har ny samboer og en nydelig liten gutt <3 Anonymous poster hash: 01d61...5d9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Han ble ufyselig, ufølsom og kjeftete. Var og hjalp masse ei venninne med flytting, bæring og andre manneting siden hun stakkars var alene med barn. Ei venninne av henne kontaktet meg og fortalte at han lå med denne dama, ikke av hensyn til meg, men for at jeg skulle dumpe mannen og han kunne bli sammen med denne andre. Dama sendte masse kjærlighetserklæringer til mannen på sms og data, helt åpent. Jeg dumpet ikke mannen, vi jobbet med forholdet, giftet oss, fikk barn og har det fint. Den andre er fortsatt singel og bitter, 7 år senere. Anonymous poster hash: dd4d2...f45
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Var en her inne på DIB som skrev innlegg om en fyr hun var sammen å at hun hadde mistanke om at han var utro. Mye stemte med kjæresten min,på måten hun forklarte oppførselen hans på. Så jeg spurte hva han heter å vi fant ut at vi begge to var sammen med samme fyr! Det forklarer hvorfor han ofte var opptatt med andre ting ja :S Anonymous poster hash: 4d7d6...1f9
me_87 Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Han brukte mobilen mye å hadde med seg telefonen overalt,selv når han skulle på do! Da syns jeg det begynte å skurre litt ja..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Fikk ikke tak i han når babyen og jeg skulle hjem fra barsel. Når han kom og henta oss og vi kom hjem lå øredobbene hennes på mitt nattbord, og noe av tøyet hennes i skittentøyskurven. De hadde kost seg de fem dagene vi var borte. Heldigvis lærte jeg mye gjennom den opplevelsen😜 Anonymous poster hash: 44ece...c08
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Alltid lydløs mobil med skjermen ned i en hylle når jeg var våken. Satt alltid oppe lengre enn meg. - fant en tilfeldig "gjemt" mappe på kamerachipen da jeg kobla til pc med bilder av andre jenters underliv -begynte da og lete og da ramla det bare inn ting overalt . Glemt å logge seg av Mail på min pc og der var det diverse passord etc til ulike kontoer Anonymous poster hash: b5de3...558
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Jeg fikk klamydia, da jeg fortalte det la han seg langflat og innrømmet utroskap. Vi hadde vært sammen i 4 år. Han jobbet mye borte og hadde en dame i den byen også... Anonymous poster hash: 53e93...d46
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Fikk ikke tak i han når babyen og jeg skulle hjem fra barsel. Når han kom og henta oss og vi kom hjem lå øredobbene hennes på mitt nattbord, og noe av tøyet hennes i skittentøyskurven. De hadde kost seg de fem dagene vi var borte. Heldigvis lærte jeg mye gjennom den opplevelsen😜 Anonymous poster hash: 44ece...c08 Å jesusihimmelen, det går bare ikke an. Jaja, en mager trøst at han kommer til å brenne i helvete. Anonymous poster hash: 7b42a...a0f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 Fikk ikke tak i han når babyen og jeg skulle hjem fra barsel. Når han kom og henta oss og vi kom hjem lå øredobbene hennes på mitt nattbord, og noe av tøyet hennes i skittentøyskurven. De hadde kost seg de fem dagene vi var borte. Heldigvis lærte jeg mye gjennom den opplevelsen😜 Anonymous poster hash: 44ece...c08 Det må være det slemmeste mennesket som noen gang har satt beina (som du i grunnen burde kappet av i tillegg til diverse andre ting) på jorda! Anonymous poster hash: b8b86...f99
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hentet han i senga til ei kjerring. Hadde en magefølelse og fulgte den. Anonymous poster hash: 3c03b...b4e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Dytt. Min er på mobilen 24/7. Tar den med på do til og med. Han legger seg alltid noen timer etter meg. Ikke engasjert i forholdet. Mindre lyst på sex enn før, sier han ikke har samme behov lengre. Jeg har mistanker,men ikke bevis. Anonymous poster hash: a70d6...3ba
Gemini77 Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Han fortalt det selv, 2 år senere da han følte så skyld at det gikk utover samlivet våres. Men fikk sjokk, for hadde ALDRI mistenkt at han kunne være utro. Det var for meg helt utenkelig. Men han hadde ligget med en dame på en fest med gutta i fylla.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Han virket sur og pratet mindre. Han svarte meg mindre på meldinger og forandret seg fra å være omtenksom og kjærlig til å bli kort og avvisende. Han pyntet seg mer, gikk mer ut og jobbet mer. Vi pleide å ha sex daglig, da det hadde gått en uke uten sex og at han forandret seg sånn fikk jeg mistanker. Fikk dette bekreftet av en kollega av han at han traff ei på jobben. Det ble slutt mellom oss og de ble sammen. Gikk ett par måneder så var det slutt mellom de igjen. Jeg var 19, han 22år. Anonymous poster hash: 081f4...161
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Om det å sitte mye med telefonen eller ra den med på do er et varsel, så må gubben tro jeg er utro... har den med altfor mye. På do leser jeg nyheter og dib...😜 Anonymous poster hash: 1a242...51a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har heldigvis aldri opplevd utroskap, men det forundrer meg hvor mange som reagerer når jeg forteller at jeg nekter samboer å dra på guttetur til utlandet, også ser man bare her inne hvor mange som har menn som er utro på fest hos kompiser feks.. Sender alle som har opplevd utroskap en stor klem. Gud hjelpe meg så vondt det må være.. Anonymous poster hash: e4a99...c55
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #21 Skrevet 5. januar 2015 hadde jeg vært sammen med en mann som nektet meg å dra på jentetur til utlandet så hadde jeg slått opp umiddelbart! Han eier ikke meg å kan dermed ikke nekte meg å dra på tur ved venniner til utlandet! Er han så sjalu så hadde vi uansett ikke hatt noe fremtid sammen. Anonymous poster hash: 4d7d6...1f9
MrsRose Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Fikk ikke tak i han når babyen og jeg skulle hjem fra barsel. Når han kom og henta oss og vi kom hjem lå øredobbene hennes på mitt nattbord, og noe av tøyet hennes i skittentøyskurven. De hadde kost seg de fem dagene vi var borte. Heldigvis lærte jeg mye gjennom den opplevelsen😜 Anonymous poster hash: 44ece...c08 Nei, dette var noe av det verste jeg har hørt 😳😳😳 Fyyyyy, for en grusom handling. Karma er som kjent ofte en bitch, så håper han møter henne snart!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Han var utro hver gang han var på jobbreise i utlandet med samme dama så ikke mulig for meg å spane på han akkurat. Men jeg hadde sterk mistanke fordi han voktet sånn på mobilen, mail FB.. En dag hadde hun tagget han i bilder av dem på stranda, han nektet fortsatt så jeg lastet ned en keylogger på min pc som han pleide å bruke og svip var jeg inne på mailen hans å fant masse masse mail og bilder av denne dama. Ingen tvil lengre for å si det sånn. Anonymous poster hash: 147db...390
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Leste en melding på fb, han glemte å logge ut.. Anonymous poster hash: 23b47...481
Dama på bygda Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Du nekter han guttetur til utlandet? Kontrollfreak eller? Hadde jeg måtte nekte min mann dette fordi jeg var redd han skulle være utro, hadde jeg ikke vært sammen med han i utgangspunktet. Kompisene synes nok litt synd på han som ikke får lov. Med mindre du har opplevd utroskap fra han på turer til utlandet tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå