Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Tror kanskje jeg holder på å forelske meg og det føles så bra og veldig veldig skummelt. Han er såå fin! Møttes helt tilfeldig etter at byen var stengt, passe brisen som jeg var ble jeg med han på nachspiel. Vet jo at det kan være farlig, men hemningene faller etterhvert som alkoholen går inn 😄 Så viste det seg at han var en veldig bra fyr! Har møttes flere ganger og jeg liker han bare mer og mer. Hadde bestemt meg for å ikke involvere meg med noen på en stund, er det ikke rart hvordan noen bare dukker opp når man minst venter det? Er separert og hadde et krampaktig forhold til en fyr i sommer, kun fordi jeg ikke ville være alene. Han viste seg å være en padde og jeg skjønner ikke hva jeg tenkte på. Så bestemmer jeg meg for å ikke se etter noen, og vips, der er Han. Som gir meg sommerfugler i magen, som jeg liker ALT med! Ah, det føles så bra! Håper virkelig at han også liker meg så mye, det virker jo litt sånn. Men fy fader så skummelt det er også, man blir jo livredd for å falle dypt for noen som ikke gjør det samme tilbake. Følelsesmessig kaos 😄 lykkelig og redd på en gang! Takk for at du leste, det måtte bare ut en plass 😊 Anonymous poster hash: 61da9...b5a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Så herlig! Nyt det du og lykke til Anonymous poster hash: 66a2d...8d2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Takk 😊 Jeg føler meg helt satt ut, hehe. Er så rart! Og veldig fint. Anonymous poster hash: 61da9...b5a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Bare nyt det, og se hvor veien fører deg! Anonymous poster hash: 7188e...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå