Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg irriterer meg over dette: 😉 Anonymous poster hash: 2884a...34f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig? Anonymous poster hash: aa478...dc2
jente_80 Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Jeg får ikke laget det på telefonen. Men det med et veldig blinkende øye, det andre veldig åpent.. og tunga ut...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 😜 dette? Har aldri tenkt over at man irriteres over smilefjes. Med mindre det er 10+ av dem. Anonymous poster hash: 51d20...cb3
jente_80 Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 😜 dette? Har aldri tenkt over at man irriteres over smilefjes. Med mindre det er 10+ av dem. Anonymous poster hash: 51d20...cb3 Ja, blæh ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Forskjellig en skal irritere seg over..😂 Anonymous poster hash: e3c9d...af2
Bustetroll Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Blunkefjes-smilyen uten tvil.Den får en setning til å være så nedlatende og stygg. Eller i situasjoner der man snakker med en mann (f.eks på en datingside), så virker mannen bare ekkel hvis han bruker blunketegnet. Nå er jeg ikke på noen datingsider lengre, men dette tegnet var ofte grunnen til at jeg ikke svarte på meldinger "Hei, hva gjør du i kveld ;) " = ÆSJEneste settingen det tegnet er "godkjent" hos meg, er hvis det er tull av noe slag. Endret 5. januar 2015 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Blunkefjes-smilyen uten tvil. Den får en setning til å være så nedlatende og stygg. Eller i situasjoner der man snakker med en mann (f.eks på en datingside), så virker mannen bare ekkel hvis han bruker blunketegnet. Nå er jeg ikke på noen datingsider lengre, men dette tegnet var ofte grunnen til at jeg ikke svarte på meldinger "Hei, hva gjør du i kveld ;) " = ÆSJ Eneste settingen det tegnet er "godkjent" hos meg, er hvis det er tull av noe slag. Haha! Takk for bra svar! 😉 <---- neeeida! 😊 Anonymous poster hash: 2884a...34f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig? Anonymous poster hash: aa478...dc2 Ja. Er jo det jeg skriver i hi. Anonymous poster hash: 2884a...34f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig? Anonymous poster hash: aa478...dc2 Ja. Er jo det jeg skriver i hi. Anonymous poster hash: 2884a...34f Hvis en smiley irriterer deg, så tror jeg at du må ha alt for lite å bry hodet ditt med. Anonymous poster hash: 533f0...d76
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 😜😝😖😁 Anonymous poster hash: c7703...a8f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig? Anonymous poster hash: aa478...dc2 Ja. Er jo det jeg skriver i hi. Anonymous poster hash: 2884a...34f Hvis en smiley irriterer deg, så tror jeg at du må ha alt for lite å bry hodet ditt med. Anonymous poster hash: 533f0...d76 Greit, det skal du få lov til å tro👍 Anonymous poster hash: 2884a...34f
Flettfrid og lilleprins Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Jeg elsker dem alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå