Gå til innhold

Hvilket smiley-ikon irriterer deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg over dette: 😉

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig?

 

 

Anonymous poster hash: aa478...dc2

Skrevet

Jeg får ikke laget det på telefonen. Men det med et veldig blinkende øye, det andre veldig åpent.. og tunga ut...

Skrevet

😜 dette?

Har aldri tenkt over at man irriteres over smilefjes. Med mindre det er 10+ av dem.

 

Anonymous poster hash: 51d20...cb3

Skrevet

😜 dette?

Har aldri tenkt over at man irriteres over smilefjes. Med mindre det er 10+ av dem.

 

Anonymous poster hash: 51d20...cb3

Ja, blæh ;-)

Skrevet

Forskjellig en skal irritere seg over..😂

 

Anonymous poster hash: e3c9d...af2

Skrevet (endret)

Blunkefjes-smilyen uten tvil.
Den får en setning til å være så nedlatende og stygg. 
Eller i situasjoner der man snakker med en mann (f.eks på en datingside), så virker mannen bare ekkel hvis han bruker blunketegnet. Nå er jeg ikke på noen datingsider lengre, men dette tegnet var ofte grunnen til at jeg ikke svarte på meldinger :P

"Hei, hva gjør du i kveld ;) ;) " = ÆSJ

Eneste settingen det tegnet er "godkjent" hos meg, er hvis det er tull av noe slag.
 

Endret av Bustetroll
Skrevet

Blunkefjes-smilyen uten tvil.

Den får en setning til å være så nedlatende og stygg.

Eller i situasjoner der man snakker med en mann (f.eks på en datingside), så virker mannen bare ekkel hvis han bruker blunketegnet. Nå er jeg ikke på noen datingsider lengre, men dette tegnet var ofte grunnen til at jeg ikke svarte på meldinger :P

 

"Hei, hva gjør du i kveld ;) ;) " = ÆSJ

 

Eneste settingen det tegnet er "godkjent" hos meg, er hvis det er tull av noe slag.

 

Haha! Takk for bra svar! 😉 <---- neeeida! 😊

 

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Skrevet

Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig?

 

 

Anonymous poster hash: aa478...dc2

Ja. Er jo det jeg skriver i hi.

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Skrevet

 

Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig?

 

 

Anonymous poster hash: aa478...dc2

Ja. Er jo det jeg skriver i hi.

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Hvis en smiley irriterer deg, så tror jeg at du må ha alt for lite å bry hodet ditt med.

 

Anonymous poster hash: 533f0...d76

Skrevet

😜😝😖😁

 

Anonymous poster hash: c7703...a8f

Skrevet

 

 

Går det an å irritere seg over det også? Å herre fred er det mulig? Med så mye som skjer i en vanlig hverdag og rundt omkring ellers i verden så irriterer du deg over dette ;-) ? Virkelig?

 

 

Anonymous poster hash: aa478...dc2

Ja. Er jo det jeg skriver i hi.

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Hvis en smiley irriterer deg, så tror jeg at du må ha alt for lite å bry hodet ditt med.

 

Anonymous poster hash: 533f0...d76

Greit, det skal du få lov til å tro👍

 

Anonymous poster hash: 2884a...34f

Skrevet

Jeg elsker dem alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...