Gå til innhold

Hvor mange dager før barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør invitasjon deles ut?

Anonymous poster hash: 8ce71...595

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke eller to.

Anonymous poster hash: fc8d4...f2d

Skrevet

4-5 dager. Her får vi ofte 2 dager før, og det syns jeg er altfor kort tid. Men når det nærmer seg en uke er det lettere for enkelte å glemme det.

Skrevet

Signerer EL. 4-5 dager. Går det lengre tid typ1-2 uker er det veldig lett at det går i glemmeboken.

Skrevet

1 uke.

Anonymous poster hash: 193f4...8c7

Skrevet

5-7 dager, er det mer enn det glemmer folk det igjen.

Virker som mange planlegger en uke frem i tid, er det lenger til skyves det bort så lenge...

Anonymous poster hash: 19c21...a27

Skrevet

1-2 uker. Folk må få planlegge og sette av tid. Og går i glemmeboken? De fleste klarer vel å notere seg (som i skriftlig) tid for bursdagen.

Anonymous poster hash: 02329...54e
Skrevet

Signerer EL. 4-5 dager. Går det lengre tid typ1-2 uker er det veldig lett at det går i glemmeboken.

Njæææ... Å glemme en invitasjon som kommer en uke i forveien går jo mer på foreldres sløvhet :P

Jeg har 4 barn og har til dags dato aldri glemt en av vennenes bursdager. Rett og slett fordi invitasjonen henges på kjøleskapet og jeg legger det inn i kalenderen på mobilen.

Itte no' hokus pokus :P;)

Anonymous poster hash: c3a64...494

Skrevet

Mindre enn 1 uke er problematisk hos oss og hos de fleste vi kjenner, for folk lager ofte planer for helgen. 2 uker kan være langt, men av og til er det greit, f.eks. når bursdagsfesten faller litt uheldig ift helligedager og ferie.

På mindre enn 3 dagers varsel har du ikke en sjanse å få oss med. Vi har 6 helger ledig frem til Påske og 7 ledige helger mellom Påske og sommerferien...

Anonymous poster hash: 83752...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...