Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Hvis jeg spiser knekkebrød med bare meierismør på? Er jeg sunn da? Hvor har du kajalen? Våtlinjen eller under vippene ned og over vippene oppå? Hvordan er været hos deg? her snør det ! Takk for svar Anonymous poster hash: 60a7f...d4d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Nei Under Regn Anonymous poster hash: 5f8b3...afa
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Nei. Våtlinjen nede og over vippene oppe. Regner
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nei Varierer. Oftest over vippene oppe. Vått, men opphold høres det ut som.
Novemberdama Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 -Ja :-p -Tightliner oppe, under nede -vet ikke, har ikke vært ute eller lagt merke til det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Nei, Bruker ikke kajal, Overskyet Anonymous poster hash: 395da...e43
Gemini77 Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Nei Bruker kun kajal over vippene oppe. Snør
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Nei. Over oppe, under nede (nede kun ytre 1/4-1/3 av øyet, over ca halve). Regner - blir moro oppå blankisen... Anonymous poster hash: 50d77...059
Hjertefru Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Tja I jula har jeg begynt å ha den på våtlinjen i tillegg til under vippene(bare under øyet) Været har vært dritt i dag, vind, regn hagl kaldt og mørkt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå