Gå til innhold

2 spørsmål:) +1


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg spiser knekkebrød med bare meierismør på? Er jeg sunn da?

 

Hvor har du kajalen? Våtlinjen eller under vippene ned og over vippene oppå?

 

Hvordan er været hos deg? :) her snør det !

Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: 60a7f...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Under

Regn

 

Anonymous poster hash: 5f8b3...afa

Skrevet

Nei.

Våtlinjen nede og over vippene oppe.

Regner :)

Skrevet

Nei

Varierer. Oftest over vippene oppe.

Vått, men opphold høres det ut som.

Skrevet

-Ja :-p

-Tightliner oppe, under nede

-vet ikke, har ikke vært ute eller lagt merke til det

Skrevet

Nei,

Bruker ikke kajal,

Overskyet



Anonymous poster hash: 395da...e43
Skrevet

Nei

Bruker kun kajal over vippene oppe.

Snør

Skrevet

Nei.

Over oppe, under nede (nede kun ytre 1/4-1/3 av øyet, over ca halve).

Regner - blir moro oppå blankisen... ;)



Anonymous poster hash: 50d77...059
Skrevet

Tja

I jula har jeg begynt å ha den på våtlinjen i tillegg til under vippene(bare under øyet)

Været har vært dritt i dag, vind, regn hagl kaldt og mørkt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...