Gå til innhold

Noen med erfaringer med Garderobemannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eventuelt andre leverandører av spesialtilpasset garderobe (under skråtak)?

Fornøyd/misfornøyd?

 

Anonymous poster hash: 0ff6c...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk et tilbud. Syns det var sykt dyrt!!! De skulle ha over 40 000,- for to skap (fire dører utenpå vegg) med et par stenger inni.

 

Anonymous poster hash: f6599...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et tilbud. Syns det var sykt dyrt!!! De skulle ha over 40 000,- for to skap (fire dører utenpå vegg) med et par stenger inni.

 

Anonymous poster hash: f6599...e83

DET var dyrt ja! Fant du noen billigere?

 

 

 

Anonymous poster hash: 0ff6c...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ble så demotivert ifht "tilpasset garderobe" at jeg dro på IKEA 😂

 

Anonymous poster hash: f6599...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma handlet igjennom de.var 3 mnd med helvete.de gjorde masse feil og tok for mye betalt and the list goes on..

De gav opp tilslutt,orket ikke mere.

Ekstremt useriøse og dyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Langlo (via Maxbo). Dyrt for skråtak og misfornøyd med løsningen de tegnet. Vi monterte selv.

 

Anonymous poster hash: 33eb8...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke brukt dem selv, men kjøpte leilighet med skap fra Garderobemannen. På overtakelsesdagen viste tidligere eier oss rundt, og hun beklaget seg over den dårlige jobben de hadde gjort da de satt inn de nye skapene. Blant annet hadde de revet ned et gardinbrett slik at det ble værende en stripe avrevet tapet på veggen. 



Anonymous poster hash: 4391e...e38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Langlo (via Maxbo). Dyrt for skråtak og misfornøyd med løsningen de tegnet. Vi monterte selv.

 

Anonymous poster hash: 33eb8...1bb

Var Langlo dyrt? Får du bestilt skyvedører på mål der?

 

Anonymous poster hash: 0ff6c...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte Langlo på Byggmakker i november, da hadde de kampanje på 30 %. Betalte rett under 11000 for 3 speildører. Vi bestilte på mål, høyde 245 og bredde 250. "Innmaten" kjøpte vi på jysk,169 kr for kurvreol, og tok en gardinstang i metall til å henge klærne på.

 

Anonymous poster hash: 6af6a...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som noen andre skrev over her var Garderobemannen utrolig dyr. Det samme med de andre leverandørene vi hadde på befaring (husker ikke hvilke). Vi også endte opp med egen løsning fra Ikea. Veldig fornøyde med det, men du burde betale for montering ☺️

 

Anonymous poster hash: cfb20...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble lettet da jeg klikket meg inn på denne tråden. Trodde "Garderobemannen" var en ny creepy type som stalka damer i garderober kun iført zebratruse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte derfra for halvannet år siden. Sa at vi ville ha den klar til en spesifikk uke da vi hadde noen som kunne montere den for oss. Ukene gikk og da vi ringte for å høre om den ikke var klar snart, hadde de ikke sendt inn bestillingen til fabrikken. Dette på grunn av god gammeldags menneskelig svikt. Fikk den noen uker senere på hastebestilling, men heller ikke da klarte de å holde den leveringstiden de lovet. Kommer nok ikke til å bruke dem igjen. Naboen har brukt skapnett og de er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom aldri nærmere skap derfra enn showrommet. De var så utrolig dårlige på kundebehandling at jeg ikke ville handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte Langlo på Byggmakker i november, da hadde de kampanje på 30 %. Betalte rett under 11000 for 3 speildører. Vi bestilte på mål, høyde 245 og bredde 250. "Innmaten" kjøpte vi på jysk,169 kr for kurvreol, og tok en gardinstang i metall til å henge klærne på.

 

Anonymous poster hash: 6af6a...9d5

Så du får skapdørene i den høyden og bredden du vil ha, også bygger du vegger til å feste innredning på selv?

 

 

 

Anonymous poster hash: 0ff6c...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom med et latterlig dyrt tilbud til oss. Vi fikk håndverker vi kjente til å spesialtilpasse Pax garderober fra IKEA med kjokkenskap på toppen, med lister nede så det var fast i veggen. De malte også skrogene samme farge som veggene. Skikkelig bra jobb til en brøkdel av prisen. Har brukt samme firma til all oppussing hos oss, stoler 100% på de.

 

Anonymous poster hash: 8f554...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke vi "innmat" fra garderobemannen. Kun skinner og dører, men vi er superfornøyd!! Monterte de selv. De tåler alt! Sist vi bygde kjøpte vi langlo, og det er det verste rælet vi har hatt. Bare hoppet ut av sporene, skranglet og støyet. Nei da var IKEA bedre. Har et Ikea nå også, det er helt ok.

 

Anonymous poster hash: 7a054...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre har garderobeskapdører derifra. Skulle ta to uker. Etter 8 uker (og gjentatte purringer fra mine foreldre) kom de og monterte dørene, som ikke var de dørene mine foreldre hadde bestilt. Dette var i mars. I desember kom endelig de rette dørene på plass. I mellomtida tok de ikke telefonen, og dersom de plutselig tok den en dag, så skulle de komme neste uke. Det samme var svaret dersom vi gikk innom butikken. ..

 

Regningen kom presis da.

 

Anonymous poster hash: c0380...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom med et latterlig dyrt tilbud til oss. Vi fikk håndverker vi kjente til å spesialtilpasse Pax garderober fra IKEA med kjokkenskap på toppen, med lister nede så det var fast i veggen. De malte også skrogene samme farge som veggene. Skikkelig bra jobb til en brøkdel av prisen. Har brukt samme firma til all oppussing hos oss, stoler 100% på de.

 

Anonymous poster hash: 8f554...21c

Er dette tilfeldigvis i Oslo? Har du i så fall link til evt hjemmeside?

 

Anonymous poster hash: 28286...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De kom med et latterlig dyrt tilbud til oss. Vi fikk håndverker vi kjente til å spesialtilpasse Pax garderober fra IKEA med kjokkenskap på toppen, med lister nede så det var fast i veggen. De malte også skrogene samme farge som veggene. Skikkelig bra jobb til en brøkdel av prisen. Har brukt samme firma til all oppussing hos oss, stoler 100% på de.Anonymous poster hash: 8f554...21c

Er dette tilfeldigvis i Oslo? Har du i så fall link til evt hjemmeside?Anonymous poster hash: 28286...4e6

Nei, beklager, det var i Bergen. Men kjempeflinke folk som gjorde masse i leiligheten vår.

 

Anonymous poster hash: 8f554...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så mange misfornøyde.

Vi brukte garderobemannen for tre år siden. De kom til avtalt tid og monterte skinner og glasskyvedører til skråtak. Vi betalte 8000,- og er fornøyde med resultatet. Dette var i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

I used GarderobeMannen recently and I´m totally disappointed. The company has an "amateurish" way of creating wardrobes and its really far from being "custom". First they took wrong measures and built the wardrobe wrongly... secondly, I ordered "soft stoppers" for the doors, but apparently a client needs to say the exact number of soft stoppers we want, otherwise they will put only on some doors and then ask more 990kr for an extra. Finally, since they took wrong measures, they had to shrink parts of the drawers from 70cm to 45cm, in compensation, they returned money to me. Guess how much? 80kr... ridiculous. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Huff, jeg skulle visst sjekket her før jeg bestilte 😮 Vi har fått beskjed om leveringstid 4 uker. Det blir på mandag, men vi har ikke fått noen dato enda. Håper virkelig at resultatet blir bedre enn det ser ut som her!

 

Anonymous poster hash: a143b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...