Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Bor i en liten by å nå har jeg sjekket Europris, nille, bokhandleren og en ting og tang butikk uten å finne en familie aktivitets kalender. Sånn med datoene på en side og koloner til hvert familiemedlem slik at vi kan føre inn hva vi skal. Har du sett noen sånne enten i butikk eller på nett, HVOR? Føler meg egentlig ganske desperat da familieplanleggeren for øyeblikket er post-it lapper.� Anonymous poster hash: d5073...239
☆☆☆ Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Fekk fra bokklubbens barn i år, både den norske bokklubben og tanum har netthandel der slikt kan bestillast.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Bor i en liten by å nå har jeg sjekket Europris, nille, bokhandleren og en ting og tang butikk uten å finne en familie aktivitets kalender. Sånn med datoene på en side og koloner til hvert familiemedlem slik at vi kan føre inn hva vi skal. Har du sett noen sånne enten i butikk eller på nett, HVOR? Føler meg egentlig ganske desperat da familieplanleggeren for øyeblikket er post-it lapper.� Anonymous poster hash: d5073...239 Jeg fant på Clas Ohlson! 😊 Har dere det der du bor? Anonymous poster hash: e4e6d...412
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Nei, men ikke så alt for langt unna (Clas Olson altså) også skal jeg sjekke ut nettsidene til de bokhandlerene! TUSEN HJERTELIG TAKK, damer😘 Anonymous poster hash: d5073...239
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Jeg kjøpte min på ARK bokhandel. Anonymous poster hash: 7b516...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå