Gå til innhold

Dere som har sluttet å røyke;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ønsket dere omgivelsene skulle forholde seg? Min mann er sluttet å røyke etter nyttår,og jeg aner ikke hvordan forholde meg. Ønsket dere at partner snakket om dette,og viste støtte på den måten,eller ville dere helst gjøre dette alene uten kommentarer og innspill fra den andre? Min man snakker ikke om slike ting,holder hemmelig om han slutter (har sluttet før men ikke klart det),begynt å smugrøyke så det tyder på at han ønsker å holde dette for seg selv. Det var bare tilfeldigheter at jeg har fått vite om røyke sluttet nå...

Anonymous poster hash: da1ed...71c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.... jeg for min del forventet ikke at andre skulle forholde seg til det på noen spesiell måte.... 

Men er nok greit å bare la det være, man får jo lyst på røyk hver gang noen snakker om det (og ellers også). Så hadde jeg vært deg ville jeg ikke sagt noe som helst. Men du kan jo være på tilbudssiden om han blir fysen på noe. Man får jo ofte lyst på ting og tang, så du kan jo spørre om han vil ha noe god kveldsmat eller slikt av og til. 

Anonymous poster hash: 6484d...db6
Skrevet

Ikke snakk om det, da minner du ham jo på røyken, som man gjerne prøver å la være å tenke på. ;)

Det jeg satte veldig pris på var at de rundt meg var litt ekstra overbærende de dagene jeg var ekstra irritabel, og at det alltid var noe godt å finne i skapet når suget ble for stort. La på meg en del da, men det tok jeg av igjen da røyksuget var borte. :P

Anonymous poster hash: 9fb3f...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...