Gå til innhold

Vil dere si det er et nederlag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 år siden gikk samboer fra meg. Vil dere si at det er et nederlag å bli dumpet? :(

Anonymous poster hash: 58e18...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg personlig hadde jeg følt det var ett nederlag om samboeren gikk fra meg ja.

Endret av me_87
Skrevet

Der og da kanskje... Men dersom han dumper deg, er han heller ikke verdt din tid!! Så til syvende og sist gjør han deg en tjeneste ;)

Anonymous poster hash: 6205b...4bd

Skrevet

Ikke nødvendigvis et nederlag synes jeg. Det kommer helt anpå hvilken rolle du velger å ta oppi det hele.

Hvis du går for offerrollen så blir det et nederlag. Det kom som lyn fra klar himmel, du hadde i gen anelse og trudde alt var fint og flott. Han har gått rundt med tanker og følelser du ikke ante han hadde, dialogen mellom dere har åpenbart vært dårlig og han bare gikk, uten å se seg tilbake. - da ville jeg opplevd nederlag.

Hvis du derimot tar rollen som den som kommer best ut av det, vil det nok føles bedre. Du har opplevd det har skurra en del, men du har gjort ditt for å ha et stabilt og godt forhold. Du har vært god og raus og lytta, likevel har han valgt å gå. Han tapte og forsvant. Du står igjen som den som har gitt alt, prøvd alt og stått på, han ville ikke mer. Men ditt liv er uansett ikke over.

Anonymous poster hash: c6f45...8d6

Skrevet

For 3 år siden gikk samboer fra meg. Vil dere si at det er et nederlag å bli dumpet? :(

Det kommer jo helt an på samboeren din. Hvis han var en dust er det jo bare positivt at han dumpa deg (i så fall er vel nederlaget at du ville være sammen med en dust til å begynne med). Men hvis han var en skikkelig fin fyr som du mista fordi du ikke var en god kjæreste, så er det vel et nederlag. Men stort sett vil jeg kanskje tenke at jeg er jo en bra dame, så hvis han gikk fra meg var det enten fordi han var en dust, eller fordi han ikke la merke til hvor kul jeg er ☺️

Anonymous poster hash: b38e4...463

Skrevet

Bare hvis du har satt deg fast i tapsfølelsen og ikke kommer deg videre.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Nei hvorfor er det ett nederlag? Ville skjemtes verre om jeg prøvde å tviholde på en mann som egentlig ikke ville ha meg lenger.

Skrevet

Selvfølgelig oppleves det som et nederlag å bli dumpet! Når man selv satser på forholdet og så trekker den andre seg da føler man seg fravalgt og mindreverdig og mye annet.

Men det er jo ikke et varig nederlag. Det er et nederlag der og da fordi man satset på noe men mislyktes. På sikt er man en erfaring rikere og det vil kanskje gjøre det enklere å lykkes neste gang fordi man ser tegn tidligere, vet mer hva man vil/ikke vil eller trives med/ikke trives med osv. I tillegg er man ute av et forhold som ellers kunne ha hanglet av sted i mange år uten å bli virkelig bra og som ville ha forhindret en i å bli sammen med en helt annen i et lykkelig forhold.

Skrevet

Takk for mange konstruktive svar. Man må av og til ha det inn med teskje. Føler først det blir personlig om meg. Det føles som et nederlag, men som han ble etterpå er jeg veldig glad det er slutt, men klarer ikke helt å slippe taket selvom jeg aldri ville vært sammen med han. Har tatt fatt i meg selv og gått ned 17 kg. Fått tur som hobby. Så håper at det kommer en mann i mitt liv på sikt.

Skrevet

Kommer jo an på hva slags fyr det er snakk om, men hadde min mann dumpet meg nå hadde jeg tatt det som et nederlag ja, hadde ikke ant hvorfor og ville blitt overrasket og knust og følt som et nederlag.

Skrevet

Takk for mange konstruktive svar. Man må av og til ha det inn med teskje. Føler først det blir personlig om meg. Det føles som et nederlag, men som han ble etterpå er jeg veldig glad det er slutt, men klarer ikke helt å slippe taket selvom jeg aldri ville vært sammen med han. Har tatt fatt i meg selv og gått ned 17 kg. Fått tur som hobby. Så håper at det kommer en mann i mitt liv på sikt.

Skrevet

Jeg synes det er et nederlag når folk går fra hverandre, uavhengig av hvem som dumpet hvem.

Med det sagt, så forstår jeg at noen ganger er det for det bedre at man avslutter forholdet. Men jeg synes det er et nederlag og skamfullt å fortelle at man ikke klarer å holde ilag

Anonymous poster hash: d887c...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...