Gå til innhold

Hadde dere kjøpt blå dunjakke til jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hadde dere valgt en mer "jentete" farge som lilla eller rosa?

Og hvilken størrelse hadde dere kjøpt til en jente på 4,5 år som er ca. 110 cm?

Anonymous poster hash: 2d731...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uten problemer.

Anonymous poster hash: 16598...437
Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt jentefarger ettersom jeg syns det er veldig fine farger :)

Men hadde lett brukt en blå dunjakke på datteren min om vi hadde arvet den eller fått den i gave.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å spørre jenta om farge ettersom det er en gave, derfor jeg lurer litt ang fargen ;) Blir litt lei rosa og lilla.

Men, størrelsen da? Tenker 110 blir lite hvis den skal holde en stund, så da blir neste 116-122. Men, de er vel ikke så store i str. De dunjakkene heller?

Skrevet

Hvis datteren min vil ha blå jakke, får hun selvsagt det.

Har du arvet en blå jakke, så bruker man selvsagt den.

MEN hvis datteren din ønsker veldig en annen farge, hadde jeg valgt den.

Anonymous poster hash: d0d01...ac0
Skrevet

Kjøp den du! :)

Er sikkert mange andre enn deg som er lei av rosa og lilla :)

Anonymous poster hash: 6c254...3d8
Skrevet

Mørkeblå dunjakke til jente er veldig fint :)

Anonymous poster hash: d9b97...a19

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken farge hun kunne tenke seg. Må evt vise henne bilder da, og vil hun ha rosa/lilla, så får hun det.

Er ikke arvejakke.

Skrevet

Ho på snart 3 har mørk blå dunjakke (+ raud dunjakke, ikkje mangel på klede etter shopping med besta), super farge uansett kjønn.

Skrevet

min 4-åring har aldri hatt annet enn blå dunjakke/parkas!!

Skrevet

Kommer an på jenta.

Om hun gjerne går i blått eller selv ønsker seg den så ser jeg ikke noe problem. Har alltid ønsket å kle ungene mine i alle regnbuens farger uansett kjønn.

Om hun er som min jente var en periode hvor hun omtrent fikk hysterisk anfall om det var blå blomster på genseren fordi det var en "guttefarge" så hadde jeg ikke gjort det. Det er ikke det verdt i mine øyne.

Skrevet

Jenta mi bruker langt mer blått enn rosa og lilla. Heldigvis, er lenge siden jeg fikk rosalilla overdose!

Anonymous poster hash: fb675...fcb

Skrevet

Da jeg var liten likte jeg ikke rosa og lilla. lyseblå var favorittfargen min og hadde masse klær inkludert jakke i blått. Synes det er helt topp å se jenter i annet enn rosa og lilla!! 

Anonymous poster hash: c8859...b66
Skrevet

Min 2-åring elsker sin mørkeblå dunejakke. Og den er absolutt ikke guttete. Kommer veldig an på passform, materiale og blåfarge. Hennes jakke har en feminin pelskrage og blomstrete fór inni.

Anonymous poster hash: 18982...d65
Skrevet

Hadde kjøpt størrelse 116

Anonymous poster hash: c8859...b66
Skrevet

mine to jenter fikk en grønn og en blå jakke hver, de bruker den i tillegg til andre jakker de har. Ingen problem å bruke blå til jenter syns jeg.

Skrevet

Det kunne jeg godt gjort :)

Hadde kjøpt str 116

Skrevet

Selvsagt. Min jente har dessuten hatt blått i alle varianter som sin yndlingsfarge siden hun var to år og (heldigvis) ble ferdig med jooosa-perioden.

Skrevet

Min 3-årige jente har blå dunjakke. Vi kjøper mye klær til henne i gutteavdelingen i klesbutikker, da det ofte er større fargeutvalg der. Savner syttitallets klær, ski og sykler, som kunne arves mellom kjønn. I dag er temaet på disse varene enten rosa prinsesse eller blå racerbil, for at handelsstanden skal tjene mer.

Skrevet

Hadde jeg hatt jente, så hadde det vært svært lite rosa her i huset. Er såå lei den fargen...

Beige, grønn, brun, blå ,grått, hvitt er sååå mye finere, så JA; gå for blå jakke! :-)

Anonymous poster hash: 47d53...0d4
Skrevet

Lurer faktisk på om det blir blå jakke. Men, denne blåfargen er mer kongeblå.

Skrevet

Det hadde jeg nok. Jenta mi har mye i blått fordi både jeg og hun liker fargen og hun kler det veldig godt.

Skrevet

Eller hadde dere valgt en mer "jentete" farge som lilla eller rosa?

Og hvilken størrelse hadde dere kjøpt til en jente på 4,5 år som er ca. 110 cm?

Jada :) Jeg kjøper også rosa gensere, lilla støvler og gule regnbukser til guttene mine uten problemer ☺️

Anonymous poster hash: f6d1a...414

Skrevet

Heller blått enn rosa!

Anonymous poster hash: eab29...128

Skrevet

Min datter har den rimelige dunjakka fra Cubus, og ønsket seg turkis. Den er forresten litt liten i størrelsen.

Anonymous poster hash: 3d1bf...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...