Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Kjærlighet, familie, en blanding mellom å gi og å få Anonymous poster hash: 47d1e...925
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Spør Jehovas vitner Anonymous poster hash: f415a...75e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Å leve til vi dør Anonymous poster hash: 57ee3...83f
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det er ingen "mening". Vi er biologi. Anonymous poster hash: e9530...9cf
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Bøker Anonymous poster hash: fb71e...783
Mumua Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Det må være å ramle inn på ett forum som dette å sitte å lese alle trådene på anonymforum. Livet mitt fikk iallefall en ny dimensjon etterpå
Pengetreet Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Å fylle livet med det som oppleves meningsfylt. Det er opp til hver enkelt å finne hva som gir mening og hva som oppleves meningsløst. Jeg tenker at vi bør forsøke å fylle livet med det som gjør oss glade, tilfredse og harmoniske. Dersom man tenker at man ikke kan være fornøyd uten et slott i Frankrike, en Ferrari i garasjen og feriereiser til Dubai, men lommeboka er tom, så har man en utfordring Vi har alle våre begrensninger mtp hva som er mulig å oppnå. Kunsten er å finne tilfredshet innenfor hva man har tilgjengelig. Det betyr ikke at man trenger å stagnere, livet er dynamisk, hele tiden i endring. Hver dag står vi ovenfor små og store valg. Ønsker vi en ny jobb? Et barn til? En utdannelse? Vi må bare ikke glemme at livet er her og nå. Ikke vent med å bli tilfreds og lykkelig til den dagen målet er oppnådd. Faren er stor for at gleden og tilfredsheten blir kortvarig og man jager etter nye mål. Det er ingenting galt i å sette seg mål, men man bør ikke vente med å være glad og tilfreds. Livet er her og nå. Finn noe å være glad og takknemlig for i dag!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Å fylle livet med det som oppleves meningsfylt. Det er opp til hver enkelt å finne hva som gir mening og hva som oppleves meningsløst. Jeg tenker at vi bør forsøke å fylle livet med det som gjør oss glade, tilfredse og harmoniske. Dersom man tenker at man ikke kan være fornøyd uten et slott i Frankrike, en Ferrari i garasjen og feriereiser til Dubai, men lommeboka er tom, så har man en utfordring Vi har alle våre begrensninger mtp hva som er mulig å oppnå. Kunsten er å finne tilfredshet innenfor hva man har tilgjengelig. Det betyr ikke at man trenger å stagnere, livet er dynamisk, hele tiden i endring. Hver dag står vi ovenfor små og store valg. Ønsker vi en ny jobb? Et barn til? En utdannelse? Vi må bare ikke glemme at livet er her og nå. Ikke vent med å bli tilfreds og lykkelig til den dagen målet er oppnådd. Faren er stor for at gleden og tilfredsheten blir kortvarig og man jager etter nye mål. Det er ingenting galt i å sette seg mål, men man bør ikke vente med å være glad og tilfreds. Livet er her og nå. Finn noe å være glad og takknemlig for i dag! Oj, det var da så utrolig godt skrevet! Det er jo dette som er sannheten! Blir helt rørt av å lese det! Dette kan man ta til seg selv om man er i en krise. For man kan alltid sammenlikne seg med noen som har verre ting å tenke på. Jeg har ikke en alvorlig sykdom som gir meg smerter eller noe slikt. Er "bare" kasta ut frå hjemmet mitt, eksen har funnet en ny og føttene er ikke nede på jorda enda. Store tanker som hva meninga med livet er dukket opp, hvor skal man bo, flytte med barna nærmere min familie (30 mil) eller bli boende? Er jobben meningsfull? Skal vi rundt omkring og lære barna slalom? Og så videre! Kanskje jeg bare har mista meg så mye i et vanskelig ekteskap at jeg ikke vet hva som gjør meg "glad, tilfreds og harmonisk". Hva gjør meg glad? Hva liker jeg? og hva skal jeg proritere? Jeg er nok sterkt plaget av mirakeltanker om at alt blir så bra "om bare", "når jeg har"... Det er viktig som du sier at "Livet er her og nå"...... Anonymous poster hash: b51d0...19c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 42 I følge super dataen i "haikerens guide til galaksen" Anonymous poster hash: 3fc66...843
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Hva er gir mening for dere? Og hva opplever dere som meningsløst? Som hun beskriver over? Anonymous poster hash: b51d0...19c
Kyllingbein Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Sol, sommer, vin, gode venner og familie.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Hverdagslykken. Anonymous poster hash: 8a42e...6ff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Alle har sider med seg selv som er til glede for andre. Vi har alle som en evner og kvaliteter som er viktige i vårt eget og andtes liv. Vi er født til den vi er for å bruke de evnene vi har.. Det er opp til oss hvordan vi vil bruke dem - men jeg tror alle kan gjøre en forskjell. Jeg tror alt for mange undervurderer seg selv.. Det finnes kun en av deg i hele verden, det vil aldri finnes en akkurat som deg etter du er borte. Bruk livet ditt til å gjøre det som gjør deg lykkelig. Jeg er overbevist om at alle kan gjøre en forskjell her i verden. Man må bare stole på magefølelsen og tørre å prøve -feile. Det å gi av seg selv og få oppleve at andre gir deg sin kjærlighet..... Være der for hverandre.. Bygge opp ting sammen... Anonymous poster hash: 35e49...e44
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Alle har sider med seg selv som er til glede for andre. Vi har alle som en evner og kvaliteter som er viktige i vårt eget og andtes liv. Vi er født til den vi er for å bruke de evnene vi har.. Det er opp til oss hvordan vi vil bruke dem - men jeg tror alle kan gjøre en forskjell. Jeg tror alt for mange undervurderer seg selv.. Det finnes kun en av deg i hele verden, det vil aldri finnes en akkurat som deg etter du er borte. Bruk livet ditt til å gjøre det som gjør deg lykkelig. Jeg er overbevist om at alle kan gjøre en forskjell her i verden. Man må bare stole på magefølelsen og tørre å prøve -feile. Det å gi av seg selv og få oppleve at andre gir deg sin kjærlighet..... Være der for hverandre.. Bygge opp ting sammen... Anonymous poster hash: 35e49...e44 Fint skrevet og noe å tenke på.... Anonymous poster hash: b51d0...19c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #19 Skrevet 9. januar 2015 http://video.vl.no/video/10686609/hva-er-meningen-med-livet Anonymous poster hash: 73228...2af
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 42! Hva mener du med 42? Anonymous poster hash: 0042d...b52
Pengetreet Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 42! Hva mener du med 42? Anonymous poster hash: 0042d...b52 Les "Haikerens guide til galaksen", så forstår du. Eventuelt se filmen
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 42!Hva mener du med 42? Anonymous poster hash: 0042d...b52 Les "Haikerens guide til galaksen", så forstår du. Eventuelt se filmen Notert! Takk Anonymous poster hash: 0042d...b52
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Tror ikke det er noen mening med selve livet, men det er opp til hver enkelt å fylle livet med ting som gir mening for seg selv. Anonymous poster hash: 5d944...bff
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Å lære Anonymous poster hash: 5f1d5...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå