Gå til innhold

Godt nytt år kranglere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del håper på et bedre 2015 enn 2014.

Ny jobb, bedre forhold til mannen og mindre infeksjoner (hos meg) står på ønskelista!

Hva står på din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år! :hoppendeglad:

2014 hadde en god avslutning for min del, så nå håper jeg på å holde tritt :)

Ellers har jeg i dag bestemt meg for at 2015 er året for å pusse opp kjøkkenet, har hatt hus i 4 år nå, og har spart opp nok penger. Nå må jeg først hjem og overtale gubben... Han er vel ganske enig i at NOE må gjøres, men tror ikke han helt har skjønt hvor meget jeg faktisk har sett for meg, he, he (hvor gjorde jeg av kvinnelisten? Må lete frem den!).

Skrevet

Godt nyttår!

På ønskelista står vel først og fremst en frisk baby og en raskt tilkvikket mor :) Krysser fingrene for at energien kommer skytende tilbake som et prosjektil når lillen har kommet seg vel ut. 

Videre ønsker jeg at oppussing av hus går raskt og smertefritt, men det er kanskje for mye å håpe på  :tongue: Vi får se!

Håper at jeg kan få begynt med alle planene mine i hagen og ellers på gården. Gleder meg til å brette opp ermene og sette i gang med høye bed, frukttrær og busker! 

Ut over det har jeg ingenting å sette fingeren på. 2014 var på mange måter et veldig fint år, og jeg håper at 2015 blir det også, på sin måte. 

Skrevet

Godt nytt år!! :kaklehone:  :duskedame:

Ja julen er ute av huset, eller dvs. det som ikke sitter som støpt rundt midjen min.. Hvor er motivasjonen til å gjøre noe med det? Den pleier å være her sånn omtrent på denne tiden når jeg innser at joda, jeg har spist mer enn nok og burde gå i hi til våren, det er snart sommer!!! :unsure:  :cry3:

Jaja jeg får gi det noen dager til. Har lovet meg selv dyrt å hellig at på fredag, når mannen kommer hjem, skal jeg være helt avsukret og tilbake til lavkarbo. Eller i alle fall late som. Det kan bli stridt om jeg ikke starter snart. Jeg kunne jo ikke starte i dag, jeg hadde jo kjøpt så godt brød på lørdag... :blink:

Jeg har nå fått ikke mindre enn 3 bukser på h&m som jeg kan lengte etter å komme oppi. Har fått kjøpt meg skoene jeg ønsket meg til jul i 2013 av mannen, og endelig regnbukse slik at jeg slipper å ta på vinterbukse når jeg skal gå tur med hunden i 10 grader og pisseregn :regn:

Nå skal jeg snart få barna i seng og shoppe litt mer på h&m :jepp:  Jeg har funnet ut at det er best å ha en nattbukse i XL siden de som ligger fint nederst i skapet i str. M ser litt rare ut på meg :vetikke:

2014 var vel et bra år. Var i Praha med mannen, jeg hadde spart selv, helt hemmelig og overrasket han med langweekend. Vi var mange flotte helger i campingvogna. 4 uker i Kroatia med campingvogna, selv om vi aldri før har opplevd så 'dårlig' vær. Godværet var hjemme.

I 2015 håper jeg vi får til å reise litt mer, at jeg blir bedre igjen nå når jula er over. Ellers tror jeg 2015 kan bli et ufattelig spennende år med masse glede :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...