Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af Tror det Det er i hvertfall ikke skadelig. Min andre gjorde det samme. Virket på meg som om han gråt fordi han syntes det var ubehagelig å være trøtt. Du kan jo prøve å legge han et kvarter tidligere og se om det hjelper? Anonymous poster hash: dc054...241
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af Tror det Det er i hvertfall ikke skadelig. Min andre gjorde det samme. Virket på meg som om han gråt fordi han syntes det var ubehagelig å være trøtt. Du kan jo prøve å legge han et kvarter tidligere og se om det hjelper? Anonymous poster hash: dc054...241 Det jeg gjorde var forresten å legge han ned så han roet seg i sin egen seng (etter han var fylt 3 mnd, ikke før). Så satt jeg ved siden av og hadde hånden på brystet hans til han sovnet, men ga han ellers ingen stimuli. Så lærte han å bli trygg og sovne i sin egen seng Som leggerutine smører jeg barnas hender med beroligende lavendelolje. Lavendel skal være godt for urolige barn, og så får de gode minner om å legge seg når de får litt god lukt som de kan snuse av hendene sine i senga Anonymous poster hash: dc054...241
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Ikke noe problem tenker jeg. Så lenge du er der (holder, stryker osv) så ser jeg ikke problemet! Anonymous poster hash: 4f10e...10c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af Tror det Det er i hvertfall ikke skadelig. Min andre gjorde det samme. Virket på meg som om han gråt fordi han syntes det var ubehagelig å være trøtt. Du kan jo prøve å legge han et kvarter tidligere og se om det hjelper? Anonymous poster hash: dc054...241 Det jeg gjorde var forresten å legge han ned så han roet seg i sin egen seng (etter han var fylt 3 mnd, ikke før). Så satt jeg ved siden av og hadde hånden på brystet hans til han sovnet, men ga han ellers ingen stimuli. Så lærte han å bli trygg og sovne i sin egen seng Som leggerutine smører jeg barnas hender med beroligende lavendelolje. Lavendel skal være godt for urolige barn, og så får de gode minner om å legge seg når de får litt god lukt som de kan snuse av hendene sine i senga Anonymous poster hash: dc054...241 Takk for tips. Kjøpte du ferdig olje eller blandet du selv med lavendel dråper? Anonymous poster hash: acf3f...0af
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af Tror det Det er i hvertfall ikke skadelig. Min andre gjorde det samme. Virket på meg som om han gråt fordi han syntes det var ubehagelig å være trøtt. Du kan jo prøve å legge han et kvarter tidligere og se om det hjelper? Anonymous poster hash: dc054...241 Det jeg gjorde var forresten å legge han ned så han roet seg i sin egen seng (etter han var fylt 3 mnd, ikke før). Så satt jeg ved siden av og hadde hånden på brystet hans til han sovnet, men ga han ellers ingen stimuli. Så lærte han å bli trygg og sovne i sin egen seng Som leggerutine smører jeg barnas hender med beroligende lavendelolje. Lavendel skal være godt for urolige barn, og så får de gode minner om å legge seg når de får litt god lukt som de kan snuse av hendene sine i senga Anonymous poster hash: dc054...241 Takk for tips. Kjøpte du ferdig olje eller blandet du selv med lavendel dråper? Anonymous poster hash: acf3f...0af Weleda de har mange andre gode også. Calendula er kjempegod etter bad eller når de står opp. Er friskere og kvikker deg litt opp 😊 Anonymous poster hash: dc054...241
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Yngstemann var ganske lik. Nå legger han seg uten å grine og sovner i løpet av kort tid (unntak om han er syk/utilpass pga tenner el). Han har rett og slett vanskelig med å roe seg ned. Vi måtte stryke ham på rygg eller mage og en hånd på skulderen i tillegg hjalp veldig. Etter rundt 7-8 mnd trengte han ikke dette lenger. Anonymous poster hash: 3f98d...9a1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Er førstegangs. Synes det er flaut å spørre. Min sønn på tre måneder MÅ hyle og gråte i fem minutter før han sovner. Jeg trøster og vugger og gir pupp men det virker som han bare må skrike før han klarer å sovne. Normalt klarer jeg å trøste han raskt men denne gråten får jeg ikke stoppet. Normalt? Anonymous poster hash: acf3f...0af Tror det Det er i hvertfall ikke skadelig. Min andre gjorde det samme. Virket på meg som om han gråt fordi han syntes det var ubehagelig å være trøtt. Du kan jo prøve å legge han et kvarter tidligere og se om det hjelper? Anonymous poster hash: dc054...241 Det jeg gjorde var forresten å legge han ned så han roet seg i sin egen seng (etter han var fylt 3 mnd, ikke før). Så satt jeg ved siden av og hadde hånden på brystet hans til han sovnet, men ga han ellers ingen stimuli. Så lærte han å bli trygg og sovne i sin egen seng Som leggerutine smører jeg barnas hender med beroligende lavendelolje. Lavendel skal være godt for urolige barn, og så får de gode minner om å legge seg når de får litt god lukt som de kan snuse av hendene sine i senga Anonymous poster hash: dc054...241 Takk for tips. Kjøpte du ferdig olje eller blandet du selv med lavendel dråper? Anonymous poster hash: acf3f...0af Weleda de har mange andre gode også. Calendula er kjempegod etter bad eller når de står opp. Er friskere og kvikker deg litt opp 😊 Anonymous poster hash: dc054...241 Hehe. De har jeg jo. Fikk i barselgave. Har ikke begynt å bruke de ennå da jeg fikk burts Bee også. Da skal jeg teste dette. Anonymous poster hash: acf3f...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå