Gå til innhold

Hvordan var ferien for familien og forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi står midt oppi småbarnsfasen med begge beina, så det kan bli litt for mye gnisninger i hverdagen. Ferier er av og til ekstra slitsomme da barna våre har veldig forskjellige behov og tegner mye oppfølging + at de eldste krangler veldig mye.

Men denne ferien har vært knallfin! Har vært masse ute, mye med familie, med naboer, ungene har sovet litt lenger om morgenen, de to eldste har kranglet lite og jeg og mannen har hatt det fint!

Så herlig når familien fungerer! Så herlig med gode familieminner! Forholdet vårt trengte virkelig dette, så nå er jeg bare glad!

Anonymous poster hash: 8f9a1...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hjemme siden 18.desember med 3 åringen å ferien har faktisk vært veldig koselig!

Er kun de 3-4 siste dagene han har vært ekstremt sutrete å jeg har begynt å se frem til jobben igjen :P

Anonymous poster hash: bd9cd...99b
Skrevet

Veldig deilig og veldig avslappende. Tror alle var glade for morgener som startet halv 9 istede for halv 7. Vi traff venner, naboer og familie. Hadde en kjempefin ferie.

Anonymous poster hash: 362a5...d0c
Skrevet

Ferien har vært fantastisk. En slags ro og harmoni har inntatt hjemmet. Barna mine har endelig begynt å leke sammen. De to minste på 2,5 år har fått mye bedre språk og leker masse med storebror på snart 6. Det har gått i hyttebygging, togbane og Duplo hele ferien, alle tre sammen! Vi har fått en nytt liv etter noen tøffe år. Alle har også sovet til rundt 8.30! Og mannen og jeg har hatt sex igjen og til og med vært på kino. En herlig ferie!! 😀

Anonymous poster hash: dda4a...35b

Skrevet

Vi har hatt det helt ok. Mannen tåler ikke så godt å gå hjemme for lenge, det er nesten så jeg begynner å lure på om han har tidlig alsheimer eller noe av og til. Han kan komme med de villeste påstander.

Skrevet

Vi har hatt det supert :) bortsett fra minimalt med sex da, men har vært spennende det også for vi har blitt ledig nøre av det på en måte. Først en uke bodde vi hos hans foreldre så bodde vi en uke Hos mine foreldre.

Så ble vi syke alle sammen. Men manne og jeg har det bra og har kost oss med hvert minutt sammen i 2 uker.

Nå er det jobb og hverdag igjen som også er godt, men ferien var knall bra! :)

Skrevet

Vi har hatt det fint. Har ikke vært noen krangler eller dårlig stemning. Blir litt irritert over primadonna nykkene til mannen når vi er for lenge sammen så sånn sett var det greit det var jobb idag ;)

Anonymous poster hash: afb47...a72

Skrevet

Vi har hatt det helt topp!

Anonymous poster hash: 25304...fc5
Skrevet

Vi har hett det veldig fint, bortsett fra lite sex grunnet jet-lag. Var 2 uker hos mine foreldre i Canada, og søvnkvaliteten har vært veldig så som så for alle.

Det var godt å komme hjem til eget hus, men ellers hadde vi det som plommen i egget.

Anonymous poster hash: 9c10a...ff2

Skrevet

Vi har hatt det fantastisk! 2 uker med kos. Null krangling og late morgener. Ingen som hadde lyst å begynne på igjen i dag ;)

Anonymous poster hash: d25d9...b7a
Skrevet

Herlig❤ er vel best formulering av våres ferie:-)

Anonymous poster hash: 2a043...dd5

Skrevet

Veldig deilig og veldig avslappende. Tror alle var glade for morgener som startet halv 9 istede for halv 7. Vi traff venner, naboer og familie. Hadde en kjempefin ferie. Anonymous poster hash: 362a5...d0c

Samme her. Tre uker med deilig ferie og late morgener i senga. Alle inkludert baby og toåring sov til mellom ni og ti hver dag.nog mannen og jeg hadde endelig tid og energi til sex!!

Skrevet

Har hatt det veldig fint vi også. :) Må være noe som går. :P

3-åringen som hadde en periode med ekstremt mye trass og sutring før jul har oppført seg helt eksemplarisk! (Vel, i forhold til forventningene våre i alle fall. :P)

Så vi har bare nytt det og kost oss, både slappet av masse og hatt det gøy ute sammen, uten å bli avbrutt av at en rasende unge måtte bæres sprellende inn. :)

Anonymous poster hash: 98233...413
Skrevet

Har hatt det veldig fint jeg og mine 2 barn og. Først var vi i utlandet med familie og koste oss, så ble jeg syk, men flaks for da dro barna 3 dager til far, og så kom de hjem, jeg var bedre og vi koste oss mer. Følte ingen av oss var klare for hverdagen i dag.

Anonymous poster hash: be946...9b7
Skrevet

Ungene har hatt det fint!

Det er det som er viktig!

At vi har alvorlige kommunikasjonsproblemer kommer ekstra godt fram når det er ferie/fri.

Anonymous poster hash: daf73...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...