Gå til innhold

Hverdagen er tilbake og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren så deilig det egentlig var med litt stillhet i huset! Mann på jobb, barn på skole og jeg slapper av og har så smått begynt på skoleoppgave med en god kopp te og stillheten!! Jobb i kveld, og det gleder jeg meg faktisk litt til det også... :P

Har vært kjempe fint med lang ferie, og jeg koser meg virkelig med barna og mann, men gud så deilig det var nå med tomt og stille hus.... hehe... :)

Anonymous poster hash: 384f8...2a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man føler kroppen har godt av rutiner, faktisk :)

Har hatt ei jobbfri jul, mye god mat og drikke, men ikke mer enn før. Jeg har trent litt hver dag og føler ikke det har vært store utskeielser. Men merket at vi sov lenger og lenger om morgenen, selv om det ikke var kjempesent på kveldene. Barna ble urolige og kranglete, selv om vi gjorde mer sammen med de, og de var mer ute enn til vanlig når de er hjemme,- og de var på besøk til venner flere dager i noen timer (sånn før/etter familieselskap osv...)

Dessuten så var jula så lang at det ikke ble noe "helg" og se frem til, og det synes jeg faktisk er litt trist. Startet man jula når barna startet, så var det tre helger man "mistet" om man kan si det på den måten. Hver dag var helg, og da blir det ikke like "bra":..

Og selv om vi altså levde noenlunde "innafor" mtp snop, alkohol og mat,- så merker man at kroppen har det best på "vann og brød": Gleder meg til og komme i gang med faste måltid, stressende ettermiddager med egentrening, lekser, kjøring og henting av barn på treninger og vennebesøk. også bare glede seg til helga, med god mat og drikke og sosialt samvær enten familie/vennetreff eller via barnas aktiviteter....

Kjenner første uka blir slitsom, men gleder meg til helg :)

Anonymous poster hash: 077f2...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...