Gå til innhold

Barnehageplass 50%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster en plass ca 50%? Og evt 40 % el 60%? Og hvordan deles plassene evt opp? Er 50 3 dager en uke og 2 dager neste? Mens 60 er 3 dager hver uke ikke sant? Søknadsfrist er 1.feb stemmer det?

Anonymous poster hash: 98ba0...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så stor forskjell på 50 og 60% prismessig. ville valgt 60%, da er det 3 dager hver uke. Man kan som regel bestemme selv hvilke dager dette er. Jeg hadde det da min begynte i bhg, han var der mandag, onsdag og torsdag. Pris varierer fra bhg til bhg, her kosta 60% plass rundt 1600,- + kostpenger på 250,-

Anonymous poster hash: b9151...e2a
Skrevet

5 dager i uka, så hver dag er 20% plass. :-)

Søknadsfristen varierer fra kommune til kommune, 1.februar er vanlig, men sjekk kommunens hjemmeside. :-)

Vil tro du betaler lik prosent som du bruker, 100% for 100% plass, 20% for 20%plass. Men det er bare synsing fra min side. Full plass koster vel rundt 2500kr/måned pluss evt matpenger (prisen er i det området ihvertfall, kanskje pluss/minus noen hundrelapper).

Anonymous poster hash: de8ab...bda

Skrevet

Sjekk nettsiden til kommunen din, det er forskjeller fra kommune til kommune.

Det er riktignok en makspris på barnehageplass, men de forskjellige barnehagene har gjerne forskjellige priser på mat.

I kommunen jeg bor er det ikke noe annet enn hel og halv plass, noen annen prosent enn det har de ikke her.

Her koster full plass 2480 kroner, så kommer matpenger i tillegg

Halv plass koster 1488 pluss matpenger.

Noen barnehager har ikke mat i det hele tatt, da slipper du matpenger. Noen barnehager har middag hver dag, da betaler du mer i matpenger enn de som f.eks bare har et brødmåltid.

Anonymous poster hash: 8e872...911
Skrevet

Søknadsfrisen her er 1.mars for hovedopptaket.

Anonymous poster hash: 8e872...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...