Gå til innhold

Flere som ikke har mottatt bidragsforskudd ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleier jo å komme 3. eller 4. hos meg i alle fall, så trodde det skulle komme på fredagen.
Nå har jeg fortsatt ikke fått noe, og den står heller ikke på kommende utbetalinger på nav.no.. :S



Anonymous poster hash: 7f39e...f40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Det pleier jo å komme 3. eller 4. hos meg i alle fall, så trodde det skulle komme på fredagen.

Nå har jeg fortsatt ikke fått noe, og den står heller ikke på kommende utbetalinger på nav.no.. :S

 

Anonymous poster hash: 7f39e...f40

Kommer senere denne mnd. Her har far betalt bidraget 23. des men de holder enda på det. Står på NAV at innbetalt bidrag i slutten av desember ikke utbetales før 7. Januar.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f31f0...6c3

Skrevet

Har ikke sjekket om det har kommet inn men bidragsforskudd skal vel være inne før 10 så selv om det pleier å komme tidligere er det noen dager igjen.



Anonymous poster hash: 56b73...a5c
Skrevet

Her kom bidragsforskuddet i slutten av desember.

 

Anonymous poster hash: 6d2f2...bbb

Skrevet

Her kom bidragsforskuddet i slutten av desember.

 

Anonymous poster hash: 6d2f2...bbb

Jeg fikk også bidraget i slutten av desember:)

 

Anonymous poster hash: 435ae...15d

Skrevet

Hørt at mange har fått i slutten av des. Er visst en del som har snakket med nav og de har gitt litt forskjellige beskjeder. Noen får beskjed om at de kommer i dag og at det er forsinket pga systemfeil. Noen har fått beskjed om at de kommer 7.

Skrevet

Her har bf datoen 25 i mnd til å betale bidrag... Ikkje har eg fått bidrag og ikkje forskudd frå nav heller... 

:( 

Står ingenting på nav at pengene er på vei heller...

Skrevet

Her har bf datoen 25 i mnd til å betale bidrag... Ikkje har eg fått bidrag og ikkje forskudd frå nav heller...

:(

Står ingenting på nav at pengene er på vei heller...

Ganske lenge de sitter og holder på pengene. Her har også faren betalt men får det ikke. Nesten en halv mnd de sitter på pengene.

 

 

Anonymous poster hash: f31f0...6c3

Skrevet

Ringte Nav i morges, og de sa at det skulle komme senere i dag eller senest i morgen.

Skrevet

Når jeg ringte nav, sa de at bidraget skulle være inne seinest den 7/1, så da får jeg bare satse på at det er riktig.

 

Anonymous poster hash: 34cec...aa8

Skrevet

Ikke mottatt enda Står ikke noe om det på nav sine sider heller(mine sider). Blæhh, lei av at han aldri betaler, så godt han nå blir trukket i lønn!

 

Anonymous poster hash: ada42...97c

Skrevet

Mitt var på konto nå :)

 

Anonymous poster hash: 0f079...424

Skrevet

Jeg har også fått det inn ila ettermiddagen :)

 

Anonymous poster hash: 0b85c...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...