Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Det pleier jo å komme 3. eller 4. hos meg i alle fall, så trodde det skulle komme på fredagen.Nå har jeg fortsatt ikke fått noe, og den står heller ikke på kommende utbetalinger på nav.no.. :S Anonymous poster hash: 7f39e...f40
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Det pleier jo å komme 3. eller 4. hos meg i alle fall, så trodde det skulle komme på fredagen. Nå har jeg fortsatt ikke fått noe, og den står heller ikke på kommende utbetalinger på nav.no.. :S Anonymous poster hash: 7f39e...f40 Kommer senere denne mnd. Her har far betalt bidraget 23. des men de holder enda på det. Står på NAV at innbetalt bidrag i slutten av desember ikke utbetales før 7. Januar. Anonymous poster hash: f31f0...6c3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Har ikke sjekket om det har kommet inn men bidragsforskudd skal vel være inne før 10 så selv om det pleier å komme tidligere er det noen dager igjen. Anonymous poster hash: 56b73...a5c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Her kom bidragsforskuddet i slutten av desember. Anonymous poster hash: 6d2f2...bbb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Her kom bidragsforskuddet i slutten av desember. Anonymous poster hash: 6d2f2...bbb Jeg fikk også bidraget i slutten av desember:) Anonymous poster hash: 435ae...15d
Bustetroll Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Hørt at mange har fått i slutten av des. Er visst en del som har snakket med nav og de har gitt litt forskjellige beskjeder. Noen får beskjed om at de kommer i dag og at det er forsinket pga systemfeil. Noen har fått beskjed om at de kommer 7.
mammatil4ioktober :) Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Her har bf datoen 25 i mnd til å betale bidrag... Ikkje har eg fått bidrag og ikkje forskudd frå nav heller... Står ingenting på nav at pengene er på vei heller...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Her har bf datoen 25 i mnd til å betale bidrag... Ikkje har eg fått bidrag og ikkje forskudd frå nav heller... Står ingenting på nav at pengene er på vei heller... Ganske lenge de sitter og holder på pengene. Her har også faren betalt men får det ikke. Nesten en halv mnd de sitter på pengene. Anonymous poster hash: f31f0...6c3
Selena Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Ringte Nav i morges, og de sa at det skulle komme senere i dag eller senest i morgen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Når jeg ringte nav, sa de at bidraget skulle være inne seinest den 7/1, så da får jeg bare satse på at det er riktig. Anonymous poster hash: 34cec...aa8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Ikke mottatt enda Står ikke noe om det på nav sine sider heller(mine sider). Blæhh, lei av at han aldri betaler, så godt han nå blir trukket i lønn! Anonymous poster hash: ada42...97c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #12 Skrevet 6. januar 2015 Mitt var på konto nå Anonymous poster hash: 0f079...424
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2015 #13 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har også fått det inn ila ettermiddagen Anonymous poster hash: 0b85c...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå