Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har fått et kjempe problem og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette Jeg i noen mnd nå drevet med en mann,5 år yngre enn meg,(23/28) han har fast jobb og veldig a4, vi har ingen felles venner eller interesser og bor over 1 time unna hverandre. Han har ingen barn, men han er verdens flinkeste med mine. Alt i alt har jeg det veldig bra med han, men problemet er at ingen av kommer til å flytte nærmere den andre. Så kommer problemet! I alle år har jeg hatt en "ting" for en mann i hjembyen min. Han har ei fantastisk datter som er like gammel som min, vi har masse felles venner, interesser og er veldig like på mange måter. Problemet er nå at jeg liker dem begge...... å de begge liker meg.... det føles som de drar meg i hver sin arm. Jeg står i midten og aner ikke hva jeg skal gjøre.... jeg liker dem begge....Likt!!! Jeg skjønner jo at det kan ikke fortsette sånn... men hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: bb646...d0d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Lett. Mannen i hjembyen :-) Anonymous poster hash: 3ebdb...27c
Pigalopp:-) Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Lett! Ingen av dem. Hvis du ikke klarer å velge er ingen av dem den du skal ha.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Du har"drevet på" med en mann i noen måneder, og han er verdens flinkeste med barna dine? Hvorfor i all verden har du dradd barna inn i dette da????? Anonymous poster hash: 97981...827
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Ingen av de Anonymous poster hash: 6bf36...027
soleia Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Først kuttar du ut han i nabobyen, det forholdet høyres ikkje ut til å føre nokon stad. (og kvifor i all verda har du innvolvert han i livet til ungane dine så tidleg?) Så får du prøve å vere singel ei stund, og bruke tid til å finne ut av om det er noko å hente med han du har ein "ting" for. Bruk god tid, og ikkje innvolver ungane med ein gang. Det er ikkje bra for barn å få menn inn og ut av livet sitt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Enig med siste!! Anonymous poster hash: ae3e6...f03
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Du dumper begge og finner deg en tredje. Hvis du ikke vet hvem av dem du skal velge, er det ingen av dem som er den rett for deg. Anonymous poster hash: b56c4...6a0
Havhesten Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Velg ham du har mange felles interesser med. Om du tenner på ham i tillegg! Ufattelig viktig å tenne på kjæresten. Lykke til! Og ikke hør på alle som moraliserer, dette er ikke teori men praksis!
Mia_73 Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Og ikke hør på alle som moraliserer, dette er ikke teori men praksis! Dersom en av de to menn får vite om den andre slipper hun å velge, enhver mann med litt stolthet i behold dumper henne da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå