Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 Vi har tenkt til å bytte barnehage pga skolekretsen vi tilhører, er det noen som vet hvordan det fungerer? Vi vet at det er plass i den aktuelle barnehagen. Søker man på samme måte som første gang? Eller er det en egen overflyttingsprosedyre? Anonymous poster hash: 27ca3...9e1
Ladybird2014 Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Les på heimesida til kommunen din, der står det nok. Her eg bur må vi søkje på vanleg måte.
junimamma81 Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 I Trondheim må man søke overflytting før 1.2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå