Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har havnet i et dilemma.... Min eks har en barndomskamerat som har vært borti det meste opp gjennom..... narkotika, vold, psykisk sykdom osv... Det har vært stille de siste åra, men jeg vet at han i perioder er på "kjøret" og at han bor for seg selv og isolerer seg i disse periodene. Han er ikke særlig sosial ellers heller, og har ikke kjæreste eller barn. Jeg har noen venner felles med han på fb, og ser derfor at han kommenterer innimellom. Her i jula hadde han kommentert noe merkelig, og da gikk jeg av nysgjerrighet inn på profilen hans. Den er tydeligvis åpen, og det jeg leste fikk hårene til å reise seg på armene mine.. Laaaange statuser der det svinger mellom "frelsesprat" og dommedagsprofetier der han selv er en slags selvutnevnt lidelsesperson som skal avslutte med noe større enn verden før har sett.... at han gruer til smertene, men vet at sjelen kommer styrket ut og til evig "belønning".... og dette er bare litt............ Mulig dette er rør i narkorus av en deprimert og ensom person, men sett i lys av AAB og diverse andre galninger, får jeg det ikke ut av hodet.... Føler denne mannen kan være en tikkende bombe der han sitter.. Tenk om han virkelig gjør noe og jeg ikke har meldt fra??? Hva gjør politiet om jeg tar en tlf?? De har han kanskje i kikkerten fra før sett i lys av fortida, men jeg tviler på at de vet hvor ille det er.. Kan man melde anonymt, og hvis ikke - har han rett på å få vite hvem som har "angitt" han? Jeg har to barn og er absolutt IKKE interessert i noen som helst kontakt med denne mannen. Kjenner han vagt fra da jeg var sammen med eksmannen, så han vet hvem jeg er og hvor jeg bor. Men, tenk om han virkelig gjør noe, da..... Anonymous poster hash: 0f79e...bea
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Ja, det skadar vel ikkje å ta ein telefon til politiet, så får dei ta ansvaret derifrå. Du kan nok seie til dei at du ikkje vil at han skal vite at det er du som har meldt frå om dette først - Anonymous poster hash: 5dd41...9a1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Ta en tlf til politiet, eller gå noen andre til å gjøre det for deg hvis du er redd for at han skal få vite det er deg. Bedre en gang for mye enn en gang for lite! Anonymous poster hash: e7874...7bd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Finnes det ikke et sted på nett hvor man kan melde slike bekymringer? Usikker, men mener jeg har hørt det. Anonymous poster hash: 319dd...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå