Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg impregnerte 2 par sko i gangen (skulle ha kanskje ha gjort det ute), det stå også på spray boksen hold avstand fra skoene 20 cm men det så jeg ikke før etter på. Er dette veldig skadelig for barnet mitt, er i uke 23. Jeg blir bekyrmet bare derfor jeg spør om noen vet... Anonymous poster hash: 6796a...1df
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg impregnerte 2 par sko i gangen (skulle ha kanskje ha gjort det ute), det stå også på spray boksen hold avstand fra skoene 20 cm men det så jeg ikke før etter på. Er dette veldig skadelig for barnet mitt, er i uke 23. Jeg blir bekyrmet bare derfor jeg spør om noen vet... Anonymous poster hash: 6796a...1df Glemte å skrive poenget om det at det stå på spray boksen hold avstand i 20 cm var at jeg bøyde meg ganske nært skoene og der sprayen ble spraya.. Derfor jeg fikk panikk. Det står jo på pakke at man ikke bør puste inn det som blir sprayet.. Anonymous poster hash: 6796a...1df
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Barnet ditt tok nok ikke skade av det. Bare senk skuldrene☺ Anonymous poster hash: a8d8d...77e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Barnet ditt tok nok ikke skade av det. Bare senk skuldrene☺ Anonymous poster hash: a8d8d...77e Lettet Håper ikke det altså! Anonymous poster hash: 6796a...1df
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Det skal nok mer til for å gjøre skade. Lykke til med babyen😊 Anonymous poster hash: a8d8d...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå