Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Vurderer å kjøpe tur til sommeren..:-) Anonymous poster hash: 45bb2...517
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Du kommer aldri til å angre. BCN har ALT - stranda, fjell, god mat, museum, og er en opplevelsesby. Har selv bodd der, men anbefaler ikke BCN på sommeren - det blir alt for varmt. Velg deg mai eller september. Anonymous poster hash: ca838...818
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Enig med hu over! Jeg har vært i mange populære storbyer i Europa, men ingen er som Barcelona! Har vært der flere ganger Anonymous poster hash: 391c0...469
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 Madrid er bedre! Anonymous poster hash: e3a35...b1a
Øyne som ser!! Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Barcelona er fantastisk. Det er varmt på sommeren, verre enn varmen på typiske sydenplasser, store bygninger og ingen vind, men absolutt verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå