Gå til innhold

Hvordan er Barcelona?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe tur til sommeren..:-)

 

Anonymous poster hash: 45bb2...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer aldri til å angre. BCN har ALT - stranda, fjell, god mat, museum, og er en opplevelsesby. Har selv bodd der, men anbefaler ikke BCN på sommeren - det blir alt for varmt. Velg deg mai eller september.



Anonymous poster hash: ca838...818
Skrevet

Enig med hu over! Jeg har vært i mange populære storbyer i Europa, men ingen er som Barcelona! Har vært der flere ganger :)

 

Anonymous poster hash: 391c0...469

Skrevet

Madrid er bedre!

 

Anonymous poster hash: e3a35...b1a

Skrevet

Barcelona er fantastisk. Det er varmt på sommeren, verre enn varmen på typiske sydenplasser, store bygninger og ingen vind, men absolutt verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...