Novemberdama Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Det tusser av tråder om "sukkerfritt år" og "snopfri", det samme fenomenet tar av på facebook. Jeg er drittlei av hele sukker-hysteriet! Er det virkelig så mange som har problemer med å få i seg sukker? En bekjent av meg har lagt ut innlegg på innlegg om at hun endelig skal bli "sukkerfri", dama har et helt normalt kosthold, trener og er slank men alikevell helt opphengt i dette med "sukkeravhengighet". Jeg tenker bare at det er da verre ting å være avhengig av! Er det bare jeg som ikke har noe problem med å kose meg med en sjokolade akkurat når det passer meg? Jeg har spist sukker i over 40 år, og aldri opplevd noe negativt med det..... Kanskje jeg er unik! Og NEI! Grønnsaker med dipp er ikke like godt som et Gullbrød eller en Crispo!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Har ikke noe problem med å spise det. Går helt fint. Problemet er å stoppe. Det funker ikke like bra. Nå hyler jeg ikke om sukkerstopp da, men jeg lever med lavkarbo og klarer meg fint med det :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Lavkarbo=sukkerstopp 😂 Anonymous poster hash: 299f5...eda
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Noen vet mer om sukkerets skadevirkninger enn andre og velger det som er best for helsa. HI, du snakker som en røyker... "jeg har røyket i 40 år uten å bli syk av det" Anonymous poster hash: 90465...e78
Novemberdama Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2015 Noen vet mer om sukkerets skadevirkninger enn andre og velger det som er best for helsa. HI, du snakker som en røyker... "jeg har røyket i 40 år uten å bli syk av det" Anonymous poster hash: 90465...e78 Kjenner du mange som har blitt syke av en sjokolade i ny og ne? Slutt å være så forbanna hysteriske! Og å sammenligne en sjokkis på fredagen med å røyke er helt absurd, men man blir vel slik av å bare spise kjip mat.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Noen vet mer om sukkerets skadevirkninger enn andre og velger det som er best for helsa. HI, du snakker som en røyker... "jeg har røyket i 40 år uten å bli syk av det" Anonymous poster hash: 90465...e78 Kjenner du mange som har blitt syke av en sjokolade i ny og ne? Slutt å være så forbanna hysteriske! Og å sammenligne en sjokkis på fredagen med å røyke er helt absurd, men man blir vel slik av å bare spise kjip mat. Så hvis man ikke spiser godteri og sjokolade etc....så spiser man kijp mat? Jeg har ikke spist godteri, sjokolade, fløteis eller potetgull på 3 år snart....men jeg spiser masse god mat Anonymous poster hash: 47534...cc2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Kjenner du mange som har blitt syke av en sjokolade i ny og ne? Slutt å være så forbanna hysteriske! Og å sammenligne en sjokkis på fredagen med å røyke er helt absurd, men man blir vel slik av å bare spise kjip mat. Vel, det er du som skrev: "2015 med MASSE sukker".... og det er noe HELT annet enn en sjokolade en gang i uka. Og nei, sammenligningen med røyking og MASSE sukker er hverken hysterisk eller absurd. Vår definisjon av kjip er tydeligvis altfor ulik til at vi noengang vil bli enige. Jeg velger GOD mat som gir meg riktig næring og som ikke tapper kroppen min for næringsstoffer. Livet er for kort til at jeg gidder forkorte det med å skade kroppen min bevisst. Siden du begynner å rope hysteri og absurd med det samme så regner jeg med at noe provoserer deg. Let's agree to disagree Anonymous poster hash: 90465...e78
beef sister Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jeg synes det er flott at folk bryr seg om helsen sin, for mange betyr det at sukker må kuttes helt, ellers klarer de ikke å ha kontroll. Jeg kan godt spise sukker i ny og ne, men jeg tror ikke livet mitt er bedre å leve av den grunn, kunne like så godt ha klart meg uten, og det hadde ikke engang fratatt meg særlig til nytelse. Endret 4. januar 2015 av beef sister
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Min holdning er alt med måte. Ikke ekstrem hverken ene eller andre måten. Spise sunt, men ikke bli hysterisk og fanatisk Anonymous poster hash: ead40...9a8
Gjest Antarctica Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Det tusser av tråder om "sukkerfritt år" og "snopfri", det samme fenomenet tar av på facebook. Jeg er drittlei av hele sukker-hysteriet! Er det virkelig så mange som har problemer med å få i seg sukker? En bekjent av meg har lagt ut innlegg på innlegg om at hun endelig skal bli "sukkerfri", dama har et helt normalt kosthold, trener og er slank men alikevell helt opphengt i dette med "sukkeravhengighet". Jeg tenker bare at det er da verre ting å være avhengig av! Er det bare jeg som ikke har noe problem med å kose meg med en sjokolade akkurat når det passer meg? Jeg har spist sukker i over 40 år, og aldri opplevd noe negativt med det..... Kanskje jeg er unik! Og NEI! Grønnsaker med dipp er ikke like godt som et Gullbrød eller en Crispo! Nyt det hvis du kan! For meg er det like mye kos i et gullbrød som det er i en sigar. Dvs ingen. Om folk syns jeg er kjedelig og hysterisk som ikke vil røyke, og at jeg bør kose meg mer, så må de bare si det. Livet mitt er bedre uten syke avhengigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå