Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Knust.. Og vet ikke om jeg skal bli eller gå, om jeg kommer til å angre om jeg blir eller hva jeg skal gjøre nå ( Jeg elsker han.. Men jeg ønsker sterkt et barn til. Jeg har et barn fra tidligere forhold. Jeg er bare 25 år.. Å si nå at jeg ikke vil ha barn er forferdelig. Anonymous poster hash: 10a98...2a4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Gå. Du kommer garantert til å angre på at du ikke fikk et barn til. Anonymous poster hash: b4fdf...3aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Gå. Anonymous poster hash: 3f2a6...6fd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Det hadde ikke jeg orket å leve med.. Anonymous poster hash: 2ecb4...2ba
soleia Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Gå. Trur du vil angre og bli bitter på fyren.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Hvor gammel er han? Har han barn fra før av, og hvor lenge har dere vært i lag? Min kjære har en sønn fra et tidlig forhold, i begynnelse var han også bastant på at han ikke ville ha flere unger. Jeg var nippen og gi opp, men etter 3 år i lag, så klarte jeg å snu tankegangen hans. Nå har vi to unger i lag, og han er en helt super pappa :) Anonymous poster hash: 93319...743
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Hvis du vil ha, og han ikke, så er ditt eneste valg å gå. Anonymous poster hash: 494e5...261
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Jeg tenker at om han er på din alder er han rett og slett ikke klar for barn. Han har det fint som han har det. Det er også en mulighet for at han ikke vil ha deg, og derfor ikke ha barn med deg. At han ikke vil ha barn, det er sånn en sjeldenhet. Mulig en ung mann tenker det er greit, men han vil nok endre mening. At noen står ved et sånt valg er skjeldent. Jeg tenker at det første alternativet er mest sannsynlig. Når jeg var 25 var det å tenke på barn temmelig fjernt fra mitt liv. Anonymous poster hash: d6cd7...bd3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Da hadde jeg gått. Var i samme situasjon bare jeg var noen år eldre. Jeg traff eksen når jeg var 28 og jeg hadde et barn fra før. Jeg sa tidlig i forholdet at jeg ønsket flere barn og han sa han var med på det, men at vi selvsagt måtte være sammen noen år og se at vi var sikker på hverandre. Han sa hele veien at han også en dag ville ha barn og jeg slo meg til ro med det. Plutselig begynner han å dra på det og si at han ikke er sikker..Jeg endte opp med å bruke tre år av livet mitt på å vente på han også ombestemmer han seg...! Nå var det andre ting også da, men jeg føler han har "snytt" meg for flere barn.. Jeg sitter nå her med et barn, jeg er snart 35 og er veldig singel, så jeg tviler på at det blir flere barn på meg Så mitt råd er å ikke kaste bort tid og liv på en som ikke tenker det samme som deg. Anonymous poster hash: aece7...149
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Jeg hadde gått. Hadde ikke en gang brukt tid på å håpe at han ombestemte seg. De fruktbare årene til oss kvinner går fort. Anonymous poster hash: 58347...d51
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Om han er fast bestemt på å ikke få barn og han er sikker på at han ikke vil skifte mening så ville jeg gått. Jeg var 26 da jeg møtte min samboer og han sa umiddelbart at han ikke ville ha flere barn, han har ett fra før. Jeg har ingen barn og sa at det var en dealbreaker å ikke få barn for min del så da hadde vi ingen fremtid. Det tok vel bare ett par mnd så hadde han skiftet mening og vi er prøvere nå. Men jeg leste det tidlig på han at jeg kunne få han til å skifte mening, ellers hadde jeg gått min vei med en gang. Men det kommer så klart an på hvor gammel han er også, om han er 25 så er det nok lett å si nå at han ikke vil ha barn, det kan endre seg fort om noen år. Er du derimot sikker på at han mener det så bare gå, du kommer til å bli bitter og sint om han er grunnen til at du ikke får barnet du ønsker deg. Anonymous poster hash: e3e1f...c97
Gjest Antarctica Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Knust.. Og vet ikke om jeg skal bli eller gå, om jeg kommer til å angre om jeg blir eller hva jeg skal gjøre nå ( Jeg elsker han.. Men jeg ønsker sterkt et barn til. Jeg har et barn fra tidligere forhold. Jeg er bare 25 år.. Å si nå at jeg ikke vil ha barn er forferdelig.Anonymous poster hash: 10a98...2a4 Du får se hva som er viktigst for deg. Jeg har vært i situasjonen. Er glad jeg ikke avsto fra å få de barna for hans skyld.
Jezebel Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Gå. Forholdet er dødfødt når man er uenige om noe så viktig. Som kvinne burde du heller ikke bruke tid på å se om han kanskje ombestemmer seg. Årene går veldig fort. Dessuten, hvem vil du ha som far til dine barn: en mann med et sterkt ønske om barn eller han som "lot seg overtale".
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 Gå! Du er knust nå, HI, men tenk på fremtiden din.... Du kan alltid finne en ny mann du kan elske. Men om du aldri får barn så kan du aldri få dem etter at det er for sent. Selv om du teoretisk har mange år på deg så kan komplikasjoner med helsen gjøre at du senere ikke kan få barn. Gå mens du fremdeles er ung og kan finne en ny mann med like verdier og ønsker for fremtiden som det du har. Anonymous poster hash: 74780...848
Fandens Oldemor Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Hold your horses! Nå er ikke jeg den som vanligvis råder alle til å holde sammen i alle mulige situasjoner, til det har vi for liten tid til her på denne jord. Men du er 25? Han er kanskje også ung? Og kanskje han, for nå, har hatt nok med å venne seg til tanken på at du har barn? Er det lenge siden dere flyttet sammen? Synes det blir veldig lite nyansert å bare slenge ut "gå!" i vilden sky her, dette med at han ikke vil ha barn høres ikke ut som noe som trenger å være skrevet i stein.
JessicaM50 Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Hold your horses! Nå er ikke jeg den som vanligvis råder alle til å holde sammen i alle mulige situasjoner, til det har vi for liten tid til her på denne jord. Men du er 25? Han er kanskje også ung? Og kanskje han, for nå, har hatt nok med å venne seg til tanken på at du har barn? Er det lenge siden dere flyttet sammen? Synes det blir veldig lite nyansert å bare slenge ut "gå!" i vilden sky her, dette med at han ikke vil ha barn høres ikke ut som noe som trenger å være skrevet i stein. Veldig enig!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 da går du eller godtar det! og trenger ikke og sutre om det her Anonymous poster hash: 21c50...9a0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #21 Skrevet 5. januar 2015 Gå eller godta. Ikke forvent at han endrer mening. Det bli værre om du blir og tror det skal gå seg til og du om ti år innser at det ikke endrer seg Anonymous poster hash: 3b2ef...409
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Er i litt samme situasjon. Ble sammen med samboeren min når jeg var 22 og han 21. Han sa tidlig at han ville ha barn men har endret mening frem og tilbake. Han har landet på at han vil ha barn men ikke nå. Jeg har ventet i flere år Nå er jeg 30 og han 29 og barnet mitt er 10 år. Nå er det for sent å gå fra han da barnet mitt er veldig knyttet til han. Jeg ser for meg at når han endelig er klar så kommer vi kanskje til å slite med å bli gravid og så går han i fra meg til slutt. Så jeg har egentlig innfunnet meg med at jeg ikke får flere barn og håper at han hvertfall blir til barnet mitt flytter ut. Da har hun hvertfall opplevd å vokse opp med en stefar som har vært der 100% for henne og sluppet å oppleve brudd. Anonymous poster hash: b7d87...6b3
Linkii87 Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Jeg og mannen min er 27. Han ønsket ikke barn, men endret mening etterhvert. Nå er det han som gleder seg mest til å bli pappa. Gi han en sjangse. Mennesker forandrer seg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Vi er 25 og 26 og har vært sammen i 2 år. Før vi ble sammen sa han at han ikke visste, men da visste ikke jeg heller om jeg ville ha fler. Første svangerskapet og babyperioden ble et lite helvete for meg da bf bestemte seg for at han synes det var kjedelig å ha barn og ville på andre damer i stedenfor. Også døde mammaen min rett før fødsel. Han snakket om hvor gøy det hadde vært i ny og ne, han mente at vi ville fått tvillinger og tulla litt med hva de skulle hett osv.. Tok på magen og sa at det hadde vært koselig om det var en baby der. Så jeg tok det ikke seriøst lenger at han ikke trodde han ville ha. Trodde vi var på vei til å skulle få det. Men så plutselig var det "jeg sa at jeg ikke ville ha før vi ble sammen, så dette visste du og NEI jeg vil ikke ha egne barn". Han vil ikke gjennom nattevåk, grining, bæsjebleier og det stresset som kommer med å ha barn. Han ser det koselige også, men han synes liksom at vi har nok med en. Men aller mest vil han ikke miste "oss", ha enda mindre egentid og miste muligheten til å dra på turer verden rundt uten barn og oppleve ting vi ikke hadde hatt muligheten til om vi reiste med. Han synes det er litt vanskelig å tilpasse seg å leve med barn, og at det var litt tøffere enn han trodde, men sier og står på at han trives godt med det jeg har fra før, men synes vi får det beste av begge verdener sånn det er nå. Skal sies at barnet mitt får styrer hverdagen stortsett hele tiden fordi jeg har dårlig samvittighet, det skal det bli slutt på uansett.. Synes dette er kjempevanskelig. Vil også reise og oppleve masse! Jeg skjønner tankegangen hans, men jeg vil så gjerne ha en ordentlig familie Takk for alle tilbakemeldinger hittil!! Setter stor pris på det. HI Anonymous poster hash: 10a98...2a4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde gått. Du er ung enda og har en sjanse til å finne deg ordentlig mann som har lyst på familie, samtidig som det ikke blir alt for stort mellomrom mellom barna. Det at man "mister seg selv som par" er bare bullshit, det blir til det man gjør det til. Jeg og mannen har et felles barn og snart et til, jeg har også to fra før. Forholdet ble faktisk bedre etter at fellesbarnet kom til verden. Er uenig med dem som mener du bør vente, at han kanskje er for ung enda. Når en mann sier han IKKE vil ha barn, så vil han ikke det. Å vente med at han ombestemmer seg kan være skummelt, de fleste gjør ikke det. Hadde forstått hvis han ikke ville ha barn NÅ og ville vente noen år, men å si at han overhode ikke vil ha barn noen gang hadde vært kroken på døra for min del. Anonymous poster hash: fb5b3...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå