Gå til innhold

Noen andre som har kastet rester av jula(kaker, godis)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at det er feil å kaste...

Men jeg har overspist så til de grader i jula og i går havnet resten i søpla. Første gang jeg har kastet rester, men trøsten er at det føles godt at jeg gjorde det på en lørdag og ikke ventet til et lettere liv i morgen mandag.

Og ja før noen halshugger meg; så har jeg spiseforstyrrelser. Jeg overspiser i perioder og jule er knalltøff for meg for da er det liksom "lov"..

Anonymous poster hash: 29e51...b1d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kasta julekaker! Det blir ikke spist etter jul av andre enn barnet, men ønsker at vi ikke skal utvide jula med to mnd, vil holde oss til lørdagsgodteriet nå.

Anonymous poster hash: b14fd...323

Skrevet

En hel boks med julekaker gikk i søpla, og jeg sa til mannen at til neste år SKAL vi kun lage halve porsjoner. 

hi

Skrevet

Har kastet alt som jeg vet kan friste meg som jeg ikke har godt av. Kastet det 1.januar og har allerede gått ned 1,5 kg! :D

Anonymous poster hash: 39958...29e

Skrevet

Jeg kaster det som frister meg mest og beholder det jeg ikke er så glad i for det klarer jeg motstå. Så har vi noe til helgene når ungene får litt ekstra.

Men jeg har begynt å kaste mye mer kakerester. Jeg bruker nemlig aldri ungene mine som søplekasser og da burde jeg ikke bruke meg selv som søppelkasse heller...

Anonymous poster hash: effa2...85d

Skrevet

Helt unødvendig å kaste noe. Alt blir spist med stor glede.

Anonymous poster hash: 4b29a...3fc

Skrevet

Enig med det ang "søppelkasse".

Ingen har godt av så mye sukker, så derfor  havnet alt i søpla...

hi

Skrevet

Helt unødvendig å kaste noe. Alt blir spist med stor glede.

Anonymous poster hash: 4b29a...3fc

Junior ville nok gladelig spist kaker hver dag i 2 uker til han, men det har vel strengt tatt ingen godt av.

Så derfor søpla denne jula. Neste jul så blir det halve kakeoppskrifter.

hi

Skrevet

Satte de frem på jobben jeg :P forsvant fort der gitt.

Anonymous poster hash: 047f7...a4c

Skrevet

Satte de frem på jobben jeg :P forsvant fort der gitt.

Anonymous poster hash: 047f7...a4c

Vi turte ikke vente til mandag...For da hadde vi sannsynlig spist alt selv i dag..

hi

Skrevet

.

Skrevet

hi

Vurdert å gi bort til noen som ikke har råd til kaker? Synes det er en utrolig uting å kaste matvarer.

Skrevet

hi

Vurdert å gi bort til noen som ikke har råd til kaker? Synes det er en utrolig uting å kaste matvarer.

Ja, jeg er helt enig...Og som jeg skrev så liker jeg absolutt ikke å kaste, og det gjør vi veldig lite av her hjemme, men dette ble en nødløsning på lørdag. Ellers hadde det meste havnet i magene våre. Neste jul skal IKKE dette skje. Da SKAL vi halvvere bakeoppskriftene, og handle inn mindre. 

hi

Skrevet

Har bare noen få pepperkaker igjen. De går i søpla i dag!

Skrevet

Har kastet noe, men beholdt det lille som var pyntet. Her har etterspørselen etter kaker stoppet opp for snart ei uke siden tom. ungene var lei 😁 må innrømme at jeg har spist litt i dag, vi voksne fikk visst litt abstinenser 😝 men det går seg alltids til.

Anonymous poster hash: 2a45b...b21

Skrevet

Jeg har kastet de få julekakene som var igjen+ litt åpnet godteri. Har pakket ned endel godteri nå som vil glede en del på jobb i morgen

Anonymous poster hash: 965a8...2d5
Skrevet

hi

Fortell meg hvordan man kvitter seg med matrestene og kakerestene på en annen måte enn å kaste dem, uten å fornærme noen? PS vi har ingen hjemløse i nabolaget.

Skrevet

hi

Fortell meg hvordan man kvitter seg med matrestene og kakerestene på en annen måte enn å kaste dem, uten å fornærme noen? PS vi har ingen hjemløse i nabolaget.

Ta de med på jobb

Anonymous poster hash: 965a8...2d5

Skrevet

Enig med det ang "søppelkasse".Ingen har godt av så mye sukker, så derfor  havnet alt i søpla... hiAnonymous poster hash: 29e51...b1d

Fortell meg hvordan man kvitter seg med matrestene og kakerestene på en annen måte enn å kaste dem, uten å fornærme noen? PS vi har ingen hjemløse i nabolaget.Anonymous poster hash: b14fd...323

Ta de med på jobb Anonymous poster hash: 965a8...2d5

For de på jobb har ikke råd til kaker? Refererer til MrsRiddic.

Skrevet

Jeg tar resten med til et møte imorra. Der tenker jeg de får ben å gå på 👍

Skrevet

Selv har jeg sukkerstopp nå etter jul. Så jeg blir veldig glad hvis ikke alle driver å tar med kaker og godteri på jobb....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...