Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Syns aldri jenta mi (blir 4 år i april) virker spesielt sulten. Det er oftest mer enn nok med en halv skive til frokost. Omtrent det samme til lunsj eller evt en yoghurt og litt banan. Middagen varierer etter hva vi har. Kveldsmaten er det max en brødskive til. Hun er lang og tynn. Anonymous poster hash: cf1e5...958
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Min gutt på 3,5 spiser omtrent det samme. Dvs de gangene han spiser såpass, så er jeg fornøyd. Han følger kurven sin, så jeg ser ikke det som noe problem. Hovedproblemet når han ofte ikke spiser noenting til middag f.eks. er at jeg ikke føler vi kan servere noe annet imellom middag og kveldsmat, sånn at han skal rekke å bli sulten til kveldsmaten og få i seg litt ordentlig mat da i det minste. Går jo fint i hverdagen, men blir verre i jula når det ofte er dessert, kaker osv. Anonymous poster hash: 6a954...801
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Føler hun ikke rekker å bli sulten. Må gå laaaaang tid mellom måltidene hvis jeg skal se hun er sulten. Anonymous poster hash: cf1e5...958
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Føler hun ikke rekker å bli sulten. Må gå laaaaang tid mellom måltidene hvis jeg skal se hun er sulten. Anonymous poster hash: cf1e5...958 Ja samme her. Jeg glemte å sende med ham frokost i barnehagen en dag, kom på det klokken 10.30 og ringte i full panikk og sa han ikke hadde spist. Han hadde da stått opp klokken 6, og de måtte faktisk overtale ham til å spise en halv brødskive, for han mente han ikke var sulten. Og her satt jeg med verdens verste samvittighet og så for meg at han var utsultet og hadde det fælt. I julen har det ofte ikke blitt noe måltid mellom brunsj og middag (10.30 og 17.00). Han har fått tilbud om mat imellom, men avslått. Likevel har han såvidt smakt på middagen og påstått han var mett. Men DA klarer jeg faktisk ikke å slå meg til ro med det, men sier han må spise f.eks. 5 skjeer før han får gå fra bordet. Vet man egentlig ikke skal det, men jeg vet jo også at han ikke kan være mett. Han er ofte skeptisk til utseendet på maten og vil ikke smake ordentlig. Anonymous poster hash: 6a954...801
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Sånn er min jente og. Godt å høre det er flere Anonymous poster hash: cf1e5...958
Jenny251210 Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Hun ble fire i jula. Blitt veldig småspist de siste to mnd. Spiste mye mer før.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Min 3 åring er sånn , alltid spist veldig veldig lite. Men han vokser og er aktiv så han får nok energi ivertfall . Anonymous poster hash: 859ee...b19
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Min på 6,5 år spiser ca 1/2 skive til hvert måltid. Er frisk og rask. Litt slankere enn gjennomsnitt i forhold til høyden. Anonymous poster hash: 945e3...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå