Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Blir helt utslitt av den ungen og vet snart ikke opp og ned på meg selv. Vi har aldri slitt med den vanlig ligge på gulvet å hyle trassen, men høres jammen forlokkende ut fremfor sånn vi har det her. Han er så fuckings sta. Ber jeg han og noe ser han bare iskaldt på meg og sier niks. Får han ikke viljen sin kommer det iskalde blikket sammen med trusler om å drepe meg, flytte fra oss, jeg får ikke være mamman hans mer. Tar jeg å løfter han opp for å fysisk flytte han dit jeg vil ha han, alt ettersom hva vi skal som han ikke vil. Sparker, slår, klyper, lugger og biter han. Tar jeg leker eller nettbrett fra han blir han bare iskald og truer. Jeg har prøvd belønnings system, men han bryr seg ikke. Tatt fra han leker men bryr seg ikke mer en ett par minutter mens han lirer fra seg trusler, prøvd time out. Stengt han ikke på rommet- Men ingenting når inn til han. Er ikke antydning til følelser der, bare det satans iskalde bikket og stemmen. Når alt er bra og alt går sånn han vil ja da er han blid og fornøyd, ler, koser og er en skikkelig god gutt. Men så skjer noe han ikke vil, og da snur han tvert om til dette iskalde, Tvinger frem unnskyldning etter voldsbruk, men er ikke antydning til anger å spore hos han. Jeg gir snart opp, jeg når faen ikke inn til den ungen, alt blir feil. Han er bare 4 år, men fy faen, jeg tilter snart. Anonymous poster hash: 4499c...17c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Uff, jeg føler med deg. Jeg har ingen råd, mitt barn er ikke gammelt nok enda. Men jeg mener å ha lest i en annen tråd her inne om noen barn som er på samme måte som ditt, de bryr seg ikke om straff/belønning i det hele tatt, blir kun motivert av sitt indre. Klønete måte å skrive det på, men det var noe i den duren. Håper du får gode svar, lykke til! Anonymous poster hash: b3c1d...001
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Ja det er kun han og hans ønsker og meninger som betyr noe. Men skulle virkelig ønske han kunne hyle i sinne fremfor å være så kald og følelsesløs mens det står på. Tror det hadde vært enklere å takle Anonymous poster hash: 4499c...17c
Gjest Antarctica Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Ojsann, har du sjekket om han har noen tall i hodebunnen..?!?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Ojsann, har du sjekket om han har noen tall i hodebunnen..?!? Haha. Nei han har nok ingen tall i hode bunnen. Anonymous poster hash: 4499c...17c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Her tror jeg du skal søke foreldreveiledning og hjelp før det er for sent. Sier ikke at det nødvendigvis er noe "galt" med han, men han har unormalt mye vilje og empati er faktisk noe som må læres. Tror du trenger hjelp med den personligheten der. Anonymous poster hash: 22963...ff8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Jeg ville søkt hjelp så fort som mulig! Søsteren min søkte altfor sent hjelp,å da var det gått så langt at barnet tok kvelertak på småsøskene å nektet å slippe! Mor måtte bruke makt for å rive hun vekk :S Så ille kan det bli om du bare går å venter på at det skal bli bedre uten å søke om hjelp- Anonymous poster hash: 116ac...bf8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 ta kontakt med fastlegen og be om henvisninge til BUP... Anonymous poster hash: 76791...9fc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Vi venter på time hos bup, har krav på time innen 19. februar. Men skulle gjerne hatt løsningen for lenge siden. Tror de glemte bruksanvisningen igjen inni meg, for jeg trodde ikke unger skulle være så vanskelige og kalde. Anonymous poster hash: 4499c...17c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Håper bup kan gi oss noen svar, eller i det minste noen verktøy vi kan jobbe med for å nå inn til han. Jeg blir gal av dette her. Anonymous poster hash: 4499c...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå