Gå til innhold

Vil overraske mannen med tur... Noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ordnet barnevakt for våre tre små helgen 22.-25. mai uten å si noe til mannen. Tenker å overraske ham med tur, men er litt usikker på hvor. Bor sentralt på østlandet, er mest praktisk å reise fra Gardermoen, evt Torp.

Noen som har tips til hvor vi kan dra?:) Gjerne med konkret hotelltips!

Ønsker ikke å fly mer enn 2-3 timer :)

Kom gjerne også med forslag til hvordan jeg kan overraske ham. Noen som bare har pakket kofferten og bedt mannen sette seg i bilen uten å si noe om destinasjon?;)

Anonymous poster hash: abe5c...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker han da? Min ville satt pris på tur til England og sett en fotballkamp feks.

Skrevet

Jeg har overrasket mannen med tur mange ganger, men sier fra noen uker i forveien. F.eks pakker inn en reisebok eller sender han kopi av bestillingsbekreftelsen på epost. Ville ikke selv ha likt å bli tatt på senga samme dag da jeg liker å glede meg til ting og planlegge.

roma

Kommer jo an på hvilke byer dere allerede har vært i og hvilke interesser dere har. Si litt mer om det så skal jeg svare litt mer grundig.

London, Paris, Amsterdam, Roma og Praha er de første byene jeg tenker på som ideelle reisemål for par på den årstiden.

Skrevet

Han er ikke spesielt intr i fotball (heldigvis?). Er mer for å få litt tid sammen, kose oss med god mat, kanskje spa ol. Sist var vi i Tallinn, og det synes han var topp :) Praha ønsker han ikke da han har vært der før. Jeg. Har tenkt på Krakow, men er mange år siden jeg var der sist så aner i grunn ikke hvordan det er nå.

Anonymous poster hash: abe5c...6c5

Skrevet

Krakow er en flott by, men ikke veldig mye å oppleve utover sørgelige konsentrasjonsleire. Dvs. saltgruvene er jo en opplevelse.

Jeg ville valgt Paris dersom dere ikke har vært der. Ville bodd nær Latinerkvarteret.

Skrevet

Berlin! Masse å oppleve.

Anonymous poster hash: 2dd9b...9ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...