Gå til innhold

Nå har vi 3500 kr som skal holde til 15 Jan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mat til og med onsdag regner jeg med..

Kjedelig med lite penger:(

Anonymous poster hash: 167f0...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars. Med mindre dere er 15 under samme tak er 3500kr til 15 jan mye penger.

Skrevet

Jeg er ca 5000 i minus i samme tidsperiode

Anonymous poster hash: f5774...489

Skrevet

Syns du har mye penger, opplever du dette som lite er det kanskje på tide Gjøre noen grep ang innkjøpene.

Vi er så og si blakk like lenge, men har både kjøleskap og fryser full i mat. Ivertfall for tre uker frem.

Kan ikke si vi lider nød!

Anonymous poster hash: 5b2a1...1e1

Skrevet

For oss hadde det vært litt kjedelig ettersom vi har barn som går på aktiviteter som til sammen koster en del. Det kommer på ca 13.000,- i halvåret som skal betales nå 1. Halvdel av januar.

Anonymous poster hash: fe8fd...a1a

Skrevet

Har mat til og med onsdag regner jeg med..

Kjedelig med lite penger:(

Anonymous poster hash: 167f0...1f1

Herregud, dere kommer sannsynligvis til å dø av sult

Anonymous poster hash: 4db93...319

Skrevet

Vi har 500kr til den 12. Klarer oss helt fint! Må garantert bruke opp de 500kr til helga. Dere brude kanslje tenke over hva dere faktisk kjøper, om dere ikke har 7 barn da?

Anonymous poster hash: 5eb5b...372

Skrevet

Jeg har hatt matbudsjett for to voksne og et barneskolebarn på 500 i uka i lang periode en gang, og du skal ha det sjudobbelte på ti dager og klager. Det er jo så dumt at det ikke er provoserende engang.

Skrevet

Jøss. Enten prøver du å provosere eller så er du kandidat for luksusfellen. 

Jeg har spist så mye i desember at jeg skal tære på dette nå i januar. 

Skrevet

Vi er 4 personer her. 1300 kr fram til 12 Jan. Trur vi klarer oss.

Anonymous poster hash: 4711e...c72

Skrevet

Jeg har ca 800 kr frem til 12.januar. Det kommer til å gå fint fordi klær har vi i skapet, mat i kjøl og frys og bilen har full tank.

Anonymous poster hash: 4e4f3...8c6

Skrevet

Er på minussiden på mange tusen pga bilene og vannlekkasje og en overraskende regning. Har tatt 10 000 fra sparekontoen for å komme igjen om jula. Har 2000 som skal vare til 12.

Anonymous poster hash: 7b8a9...46d

Skrevet

Kan ikke fatte at dere setter dere i en sånn situasjon, og i tillegg har dere ansvar for barn! Hva med å planlegge litt, ikke sløse for mye før jul og sette av litt til en buffer i trange tider? Uansvarligheten lenge leve..

Anonymous poster hash: 6a352...ef7

Skrevet

UGGGHHHHH!!! Er så DRITTLEI disse trådene!

SLUTT! VÆR SÅ SNILL!

Skrevet

Vi har bare 400 kr frem til 15. januar. Men regningene er betalt og kjøleskapet er fullt. Tror det går bra! Har 600 000 kr i aksjer, men gidder ikke å selge dem for å få mat på bordet. Da blir det heller havregrøt til middag et par dager.

Anonymous poster hash: aa76d...3e4

Skrevet

Har 280 kr frem til 1 februar... Stakkar meg...

Anonymous poster hash: 5366f...a6f

Skrevet

det blir no' godt til kaffe til og med etter jul til dere da 😂

Skrevet

jeg har 500 til 15 januar, stakkars deg da! slutt og klag her... her klager vi ikke selvom vi har lite penger, er noe som skjer innimellom det

Anonymous poster hash: 1ae4b...e7a
Skrevet

Jeg elsker disse pengetrådene om- hjelp, klarer vi oss i 2 uker på denne summen :sjokkert:

Anonymous poster hash: 740d4...885
Skrevet

Endelig fant jeg en fordel ved å være lønnet av Nav, man får utbetalinger hver 14.dag (dog etter utgiftene er trekt så er det igjen nesten det samme hi ikke skjønner hvordan man skal klare seg på så lønnsomt et det tydeligvis ikke)

Anonymous poster hash: 7383b...0fe

Skrevet

Har igjen 450 som skal holde til mat, bensin og akutte ting frem til fredag. Heldigivis er det lave bensinpriser da! :D

Anonymous poster hash: 567af...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...