Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvor ofte hadde barna deres det? Her har det vært ca en gang i uken. Men nå har hun hatt to dager på rad.. Hmm., Anonymous poster hash: 66e3d...729
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Det varierer veldig mye. Noen ganger har vært flere ganger i uken stakkar :S Er så forferdelig å bare se på at han har det sånn uten å kunne hjelpe. Prøver jeg å stryke på han eller holde hånden hans så blir han mye mye verre. Anonymous poster hash: b6491...888
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Det varierte veldig, eneste som var og gjøre var og sitte med henne og passe på så hun ikke skadet seg,jeg pleide og ta henne på fanget og prate til henne for og få henne litt bevisst, da ble hun roligere, hun sloss med det samme med hun gav seg fortere etter at jeg begynte med det, bysse henne til hun sov fast og fint igjen.
amandine Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 I en lang periode var det faktisk daglig...det var slitsomt. Det var da barnet var 8-9 år at det toppet seg, vi hadde en lang periode hvor vi ikke kunne være en voksen alene på kveldstid mtp å ivareta sikkerheten til barnet. Når mannen var borte hadde jeg nabo i bakhånd på tlf, måtte alltid ha avtalt. Det sagt hadde barnet en merkelig tilstedeværelse, løp forbi hindringer og i trapper i full fart selv om barnet var i så dyp søvn at pupillene ikke reagerte på lys engang. Barnet vokste det heldigvis av seg!!!
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Det varierer veldig, men han har hatt det siden han var ca tre, nå er han syv. Og bare så dere vet det, han husker endel av det som skjer, selv om jeg flere steder har lest at barna ikke husker noe av dette. Jeg prøver også å vekke ham, på et vis, for å få ham ut av tilstanden. For eksempel synge sange vi alltid synger ved leggetid, la ham holde en leke han er veldig glad i. Jeg er ikke sikker, men har følt at det har hjulpet ham å våkne fra den transelignende tilstanden.
amandine Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode.For å si det som ungen selv hadde sagt det: Det suger bigtime når det står på....
sug lut Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode.For å si det som ungen selv hadde sagt det: Det suger bigtime når det står på.... Å ja. Jeg var hverken pen eller smart de åra, kan man si.
kiki1980 Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Det avhenger av hva som skjer i livet hans. Om han er overtrøtt,ikke hadde struktur i hberdagen,sett aggressive tegneserier ol. Han er nesten 5 år og har ikke hatt nattskrekk i et år. Vi har blitt flinke til å unngå ting som fører til nattskrekk.
amandine Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode.For å si det som ungen selv hadde sagt det: Det suger bigtime når det står på.... Å ja. Jeg var hverken pen eller smart de åra, kan man si.Ikke jeg heller...NÅ derimot!
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode. Har visst (heldigvis) bare opplevd nattesøvn lite jeg!
sug lut Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode. Har visst (heldigvis) bare opplevd nattesøvn lite jeg! Lite nattesøvn er ille nok.
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode.Har visst (heldigvis) bare opplevd nattesøvn lite jeg! Lite nattesøvn er ille nok. Haha det skulle stå natteskrekk light!
sug lut Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Flere ganger pr natt i en toårsperiode.Har visst (heldigvis) bare opplevd nattesøvn lite jeg!Lite nattesøvn er ille nok. Haha det skulle stå natteskrekk light! Hehe, enda verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå