Gå til innhold

Hva har dere på brødskiva til 1-åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påleggsforslag? For mye salt i kaviar?

Anonymous poster hash: ce189...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaviar, skinkeost, kokt skinke, leverpostei, ovnsbakt leverpostei, krydderost, røkt laks (singles).

Anonymous poster hash: d6c1e...80d

Skrevet

Leverpostei, skinkeost, kaviar, makrell i tomat og prim var favoritter her i gården. Og hvitost. 

Skrevet

Leverpostei, makrell i tomat, laksepostei, røkelaks, syltetøy, tofu, svolværpostei (favoritten!), kjøttpålegg...

Hun er melkeallergiker, da. Hadde hun ikke vært det ville også smøreoster og standard gulost vært alternativer.

Anonymous poster hash: b668e...c3e
Skrevet

Leverpostei, makrell, skinke, skinkeost, kvitost, brunost, prim, gräddost, kremost, banan,...

Anonymous poster hash: 173ef...b14

Skrevet

Vi har så langt gitt prim, leverpostei og div smøreoster. Er det han får i barnehagen og, så tenker at det er vel litt ensformig.

Dere som gir osteskiver, spiser ungen brødet da? Har gitt egg på skiva og han spiser egget men nekter å spise brødet, har smør på. Ser for meg at det vil skje med osten og.

HI

Skrevet

Egg, hvit og bryn ost, smøreost, syltetøy/ marmelade, nugatti, salami, skinke osv osv

Skrevet

Leverpostei, hvitost, brunost, Brie, røkt laks, kremost, most banan.

Anonymous poster hash: 8b76c...0f3

Skrevet

Spiser dere selv det dere gir ungen? Hverken jeg el mannen liker brunost eller makrell i tomat så da kjøper vi det ikke. Er det helt feil gjort? Ser for meg at begge deler blir dårlig før det blir spist opp om bare ungen skal spise det.

Skrevet

Vi har så langt gitt prim, leverpostei og div smøreoster. Er det han får i barnehagen og, så tenker at det er vel litt ensformig.

Dere som gir osteskiver, spiser ungen brødet da? Har gitt egg på skiva og han spiser egget men nekter å spise brødet, har smør på. Ser for meg at det vil skje med osten og.

HI

Ja det er det som skjer her også. Min spiser kun brødskiver hvis han får noe søtt på. Han må være veldig sulten for å spise fex leverpostei. Vanskelig.
Skrevet

Prim, leverpostei, egg, skinkeost, kaviar og favoritten: eplemos!

Skrevet

Prim, banan, kaviar, egg, leverpostei (gjerne med majones), skinke/bacon/rekeost, fiskepudding m/majones, lett-servelat, løvtynn skinke, makrell i tomat, italiensk salat

Anonymous poster hash: ce20b...ffb
Skrevet

Leverpostei, makrell i tomat, kaviar, smøreost.prim får han kun i bhg da vi ikke spiser det hjemme (jeg liker ikke det selv heller, og kjøper det derfor ikke)

Egg, brunost og hvitost er også greie pålegg.

Skrevet

Leverpostei, skinkeost, makrell i tomat, svolværpostei, syltetøy en sjelden gang, krydderost og mannen gir peanøttsmør. Synes jeg har hørt at sistnevnte er fy-fy men husker ikke hvorfor? Noen som vet?

Skrevet

vi startet med prim, en stor favoritt, helt til leverpostei ble presentert. Han er 20 mnd, og forteller selv hva han vil ha på brødskiva, og da er det som regel leverpostei, men innimellom vil han ha ost eller kaviar. Gir han også syltetøy, egg eller smøreost. 

Anonymous poster hash: 634ff...d35
Skrevet

HI

Ja det er det som skjer her også. Min spiser kun brødskiver hvis han får noe søtt på. Han må være veldig sulten for å spise fex leverpostei. Vanskelig.

Min spiser leverpostei ol på skiva, smørepålegg er null problem. Er løse pålegg han plukker av og spiser.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...