Gå til innhold

Gravidshopping i Trondheim- en umulighet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter ganske veldig med å finne gravidbukser i butikk (liker å prøve før jeg kjøper) i Trondheim. HM har (som eneste på Tillersiden omtrent) egen mammaavdeling i butikken. Men har de jeans for "normale" mennesker?? Nope! Her suser det i skinny jeans og slim fit. Beklager, men mine bein er hverken skinny eller slim fit, helt fra naturen sin side. 

Nei, jeg vil ikke ha leggings (fins ikke pent på meg), og pleather-jeans er også utelukka.

Noen som vet om steder hvor også oss med ikke heeelt rett-ned-bein kan kjøpe bukser (jeans) i Trondheim by?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva de har i Trondheim. Men jeg har handla mine jeans hos Kappahl. De har ikke gravidklær direkte, men de har avdeling for store damer og det fungerer like fint :)

Skrevet

Det har jeg også problemer med, til daglig;-) har enda ikke vært nødt til å kjøpe gravidbukset så har dessverre ingen tips...

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig. Så langt (15 uker), bruke jeg kjoler og jeans fra Weekday. (De har forskjellige størrelser, hvor du kan få de større i livet) Jeg har også bukser fra Pajama Jeans. (Men de var bestilt fra USA)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...