bonkeline Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Sliter ganske veldig med å finne gravidbukser i butikk (liker å prøve før jeg kjøper) i Trondheim. HM har (som eneste på Tillersiden omtrent) egen mammaavdeling i butikken. Men har de jeans for "normale" mennesker?? Nope! Her suser det i skinny jeans og slim fit. Beklager, men mine bein er hverken skinny eller slim fit, helt fra naturen sin side. Nei, jeg vil ikke ha leggings (fins ikke pent på meg), og pleather-jeans er også utelukka.Noen som vet om steder hvor også oss med ikke heeelt rett-ned-bein kan kjøpe bukser (jeans) i Trondheim by?
BumblebeeBaby89 Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Jeg vet ikke hva de har i Trondheim. Men jeg har handla mine jeans hos Kappahl. De har ikke gravidklær direkte, men de har avdeling for store damer og det fungerer like fint
nyerfaring Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Det har jeg også problemer med, til daglig;-) har enda ikke vært nødt til å kjøpe gravidbukset så har dessverre ingen tips...
DisneyJ Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Helt enig. Så langt (15 uker), bruke jeg kjoler og jeans fra Weekday. (De har forskjellige størrelser, hvor du kan få de større i livet) Jeg har også bukser fra Pajama Jeans. (Men de var bestilt fra USA)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå