Lille krøll Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg vet at det finnes en klokke som spretter fra hverandre når den ringer og ikke stopper før den settes sammen igjen. Men aner ikke hvor man kan kjøpe en. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Å,gurimalla, en sånn dings hadde flydd ut vinduet første morgen her er jeg redd Anonymous poster hash: a2079...e38
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Enklere liv eller teknikkmagasinet ? Anonymous poster hash: aaba0...ece
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Enklere liv har en som spretter ned på gulvet og kjører avgårde så du må ut av sengen for å hente den, men har ikke hørt om noen som må bygges sammen. Anonymous poster hash: d595c...443
Camelot Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Kan du ikke sette den litt unna senga så man må opp for å slå den av? En vekkerklokken som kjører avgårde mens den ringer kl 6 om morgenen må da være en ondskapsfull oppfinnelse...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Jeg pleide å sette vekkerklokka i vinduskarmen Langt borte fra senga Nå har jeg kjøpt meg wake-up-light, og det er en helt fantastisk oppfinnelse! Er noe annet å våkne til et lyst rom https://www.komplett.no/philips-wake-up-light/765521 Anonymous poster hash: ffc33...a0f
Lille krøll Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2015 Fant mange morsomme variasjoner på teknikk magasinet. Noen mennesker må ha skikkelige jævelige vekkerklokker for å stå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå