Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Har trent styrke og kondisjon. Spist følgende: to skiver brød (full på brødskalaen) en med egg og en med ost og paprika. Et glass melk og et glass juice + kaffe. Høres det ok ut? Anonymous poster hash: c2436...7b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Det høres bra ut, men jeg hadde droppet juicen. Selv spiser jeg en banan etter trening. Anonymous poster hash: e8177...599
Lille krøll Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Må alltid spise noe med protein, det bedre for kroppen er flytende protein, feks yoghurt.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Jeg spiser enten yoghurt (gresk) med litt banan eller musli. Havreknekkebrød med ost, skinke og paprika+ litt frukt Egg er topp! Juicen ville jeg droppet. De anbefaler sjokomelk etter en god treningsøkt, så det hender jeg tar det også
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor droppe juicen? Har det med kalorier å gjøre eller andre grunner? Må bare spørre siden jeg er helt grønn... Anonymous poster hash: c2436...7b7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 200 g sjokolade,potetgull å en stor brus med cola Velfortjent etter jeg har giddet å trene. Anonymous poster hash: 43735...bbc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Potetgull og øl😁 Anonymous poster hash: 03391...f75
Musemora Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Det er ett sv problemene mine. Jeg blir så sulten av å trene At jeg spiser alt jeg kommer over😩
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Snickers. Nøtter er sunt. Anonymous poster hash: 18b3b...769
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 200 g sjokolade,potetgull å en stor brus med cola Velfortjent etter jeg har giddet å trene. Anonymous poster hash: 43735...bbc Hør hør, eller innimellom så.. Anonymous poster hash: 6ca92...fd6
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor trener du, hva er dine mål? Jeg synes du spiser mye etter trening, trolig mer enn du har klart å forbrenne. Hvis målet er å bruke mer energi enn du totalt spiser i løpet av døgnet, er jeg usikker på om det du gjør er riktig. Hva trente du, og hva har du spist resten av dagen, hva blir totalt inntak av mat? Hvis målet ditt er å bli større enn du er nå er det jo bare å spise i vei. Det er desserre ikke sånn at man automatisk går ned i vekt fordi man trener. Ofte blir folk så sultne av å trene at de spiser mer enn de bør, hvis de trener for å gå ned i vekt. Jeg tror du må lese deg opp, på passe på hva du kan spise før trening, som gjør at du ikke overspiser etter trening. Trening og slanking er en egen vitenskap, du må vite hva du holder på med.
Gemini77 Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Jeg spiser et par knekkebrød og drikker masse vann.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Jeg trener for å føle meg vell, ikke for å vinne OL. Det er ikke så farlig om det jeg spiser ikke er helt optimalt. Derfor spiser jeg det jeg har lyst på. Noen ganger er det noe fornuftig og nesten optimalt som sjokolademelk. Andre ganger Pepsi Max og eplekake eller en vanlig middag når jeg er så heldig at mannen har den klar når jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: cade7...f8a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Synes det er mye mat etter trening. Det holder med sjokolademelk, elker en banan eller en yogurt. Ingen vits å trene og spise mye, du må kutte ut på søtsaker og brus. Anonymous poster hash: 9c344...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå