Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Bursdagsgutten har ytret ønske om pølse med brød,muffins, noe snacks og brus. Hvor mye skal jeg handle inn/lage til 25 bqrn og 4-6 voksne? Anonymous poster hash: 97bb2...358
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 De fleste barna spiser 2 pølser, men det er alltid noen som spiser bare en mens det også er de som klarer 3. Jeg beregner 2 pølser til hver og hiver i noen ekstra. Muffins spiser de masse av, særlig om de er litt morsomt pyntet. Du må beregne minst 2 til hver. Da jeg hadde bursdag her sist med 6-7 åringer tok alle en muffins i hver hånd på første servering og ville ha enda flere. Anonymous poster hash: 6373f...782
hms33 Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 25 6 åringer?!?!😱 vet du hva du begir deg ut på???😱😱😱😱
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 25 6 åringer?!?!😱 vet du hva du begir deg ut på???😱😱😱😱 Det samme tenkte jeg 😂 Håper du ikke skal ha bursdagen hjemme!! Anonymous poster hash: ab0a0...9eb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Hahaha, tenker det samme selv :-D Han ville gjerne be alle i klassen så da ble det slik, skal sies at han aldri før har feiret "ren" barnebursdag - tidligere hat det bare vært familiebursdag med søskenbarn osv. Så nå slår vi på stortromma! Jeg er også 36 uker gravid, så veldig glad jeg har samvoeren og 2 andre til å hjelpe ;-) Anonymous poster hash: 97bb2...358
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 HI over her. Bursdagen skal foresten holdes i et egnet lokale ;-) Har dere noen tips til aktiviteter/leker? Anonymous poster hash: 97bb2...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå