Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Lyshus fra Nille, Kremmerhuset og Skeidar teller ikke som Harryhus, det samme gjelder lyshus i tre.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Digger politibilen foran husene 😜👍 Anonymous poster hash: 39a01...ff5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Who killed Rudolph?? Et tu, Elsker Livet...! Anonymous poster hash: 7118b...1b9
Tyra79 Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Lyshus fra Nille, Kremmerhuset og Skeidar teller ikke som Harryhus, det samme gjelder lyshus i tre. post-851436-524519.jpg Synes du hadde et fantastisk fint lysfat!! Er politibiler inn i år altså ? Er så dårlig på mote og sånn, så jeg griper de tipsene jeg får !
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Vet ikke helt om jeg liker lyshus uansett hvor de er kjøpt. Ser ikke helt hvordan de pynter opp? Passer de best i vinduskarmen? Eller hvor passer de? Er de kun i hvitt? Har ingen peiling på dette. Anonymous poster hash: fe4d0...696
Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2015 Who killed Rudolph?? Et tu, Elsker Livet...! Anonymous poster hash: 7118b...1b9 Nei, nei, ikke død. Bare et lårhalsbrudd etter fall på isen.
Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2015 Vet ikke helt om jeg liker lyshus uansett hvor de er kjøpt. Ser ikke helt hvordan de pynter opp? Passer de best i vinduskarmen? Eller hvor passer de? Er de kun i hvitt? Har ingen peiling på dette. Anonymous poster hash: fe4d0...696 Jeg syns disse lyshusene er utrolig fine når det er lys i dem. Vinduene/hullene lager et flott skinn/mønster. Syns de er fine både i vinduskarmer og på bord. Jeg har bare sett hvite.
Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2015 Lyshus fra Nille, Kremmerhuset og Skeidar teller ikke som Harryhus, det samme gjelder lyshus i tre. post-851436-524519.jpg Synes du hadde et fantastisk fint lysfat!! Er politibiler inn i år altså ? Er så dårlig på mote og sånn, så jeg griper de tipsene jeg får ! Skulle egentlig være en ambulanse, men det fant jeg ikke akkurat da uhellet skjedde.
Suzie Que Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Ja, slik går det når småvilt (eller er det storvilt, hva vet vel jeg?) beveger seg inn i urbane strøk. Nydelig tablå!
BareMas Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Godt å se at politiet er på plass. Man kan ikke ha villt løpende i tettbygde strøk!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Vet ikke helt om jeg liker lyshus uansett hvor de er kjøpt. Ser ikke helt hvordan de pynter opp? Passer de best i vinduskarmen? Eller hvor passer de? Er de kun i hvitt? Har ingen peiling på dette. Anonymous poster hash: fe4d0...696 Hadde egentlig samme tanker som deg, men fikk nå et i julegave. Syns faktisk der var litt fint likevel Anonymous poster hash: d3e67...716
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Lyshus fra Nille, Kremmerhuset og Skeidar teller ikke som Harryhus, det samme gjelder lyshus i tre. post-851436-524519.jpgSynes du hadde et fantastisk fint lysfat!! Er politibiler inn i år altså ? Er så dårlig på mote og sånn, så jeg griper de tipsene jeg får ! Skulle egentlig være en ambulanse, men det fant jeg ikke akkurat da uhellet skjedde. Det ER faktisk politiet som kommer ved sånne uhell (eller var det nå et uhell..?) De skyter dem, nemlig. Synes ikke lysfatet ditt var særlig barnevennlig, jeg! Anonymous poster hash: 7118b...1b9
Elsker livet Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2015 Lyshus fra Nille, Kremmerhuset og Skeidar teller ikke som Harryhus, det samme gjelder lyshus i tre. post-851436-524519.jpgSynes du hadde et fantastisk fint lysfat!! Er politibiler inn i år altså ? Er så dårlig på mote og sånn, så jeg griper de tipsene jeg får !Skulle egentlig være en ambulanse, men det fant jeg ikke akkurat da uhellet skjedde. Det ER faktisk politiet som kommer ved sånne uhell (eller var det nå et uhell..?) De skyter dem, nemlig. Synes ikke lysfatet ditt var særlig barnevennlig, jeg! Anonymous poster hash: 7118b...1b9 Å? Hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Fikk to sånne hus til jul jeg også, kjempefine i vinduskarmen. Har akkurat like dyr også, de har fast plass ved siden av pepperkakehuset hvert år Anonymous poster hash: 80a1b...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå