Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Har hatt feber på og av de siste dagene, senest i formiddag, men etter at jeg tok Paracet for 4 timer siden, kjent meg fin. Bør jeg være hjemme? Hoster en del, men ellers ikke særlig forkjølet. Jobber i hektisk kontormiljø, mye telefoner og deler kontor med ei. vet bare at sjefen kommer til å bli sur om jeg ringer meg syk. Det blir han alltid. Har hatt fri siden 30 desember, men har vært syk like lenge. Anonymous poster hash: b53b6...76a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Vet ikke reglene, men jeg tar aldri feberfri dag på meg selv. For de minste er det vel for at det er høyt tempo i barnehagen og feberen gjerne kommer igjen utover dagen? Anonymous poster hash: 54326...693
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Grunnen til at du kjenner deg bra nå, er vel paracetten sin skyld. Jeg ville blitt hjemme og blitt frisk. God bedring
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Jeg går på jobb om formen er grei, vi voksne kan jo kontrollere hvor tett vi er på andre mennesker (med mindre man lager mat eller jobber som helsepersonell opp mot pasienter etc), ha god hygiene- og ikke minst ta det litt roligere enn vi pleier. Unger gjør jo ikke det, derfor mener jeg det er forskjell på dem og oss voksne.
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 (endret) Er du syk er du hjemme men voksne har ikke feber fri dag hjemme! Endret 4. januar 2015 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Nei, med mindre dere har spessielle regler på din jobb bør du gå på jobb. Som voksen bør du normalt sett gå på arbeidet hvis du ikke er søkere enn at du fungerer greit nok etter å ha tatt to parasett. Anonymous poster hash: 23929...c09
Modesty Blaise. Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri blitt hjemme når det kun dreier seg om litt feber, og tanken på en feberfri dag har ihvertfall aldri falt meg inn. Høres ut som du bør komme deg på jobb...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Takk for svar. Er i stuss på hva jeg skal gjøre. Må bestemme meg i dag for å få andre til å ta tidligskift for meg Anonymous poster hash: b53b6...76a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Selvfølgelig skal du ikke være hjemme fra jobb om du er frisk, selv om du hadde feber i går. Anonymous poster hash: f8272...a1e
Hjertefru Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Hadde ikke hørt om feberfri dag hjemme ift unger heller jeg før jeg begynte å henge her. Det er vel ikke først og fremst feberen, men almentilstanden som avgjør om man holder seg hjemme eller ei. Barn eller voksen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri blitt hjemme når det kun dreier seg om litt feber, og tanken på en feberfri dag har ihvertfall aldri falt meg inn. Høres ut som du bør komme deg på jobb... Nå dreier det sev ikke bare om litt feber, men syk i en uke, halsvondt, forkjøla, hoste og feber godt på 39 tallet ei uke. I morges hadde jeg 38,7 i feber. Anonymous poster hash: b53b6...76a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Selvfølgelig skal du ikke være hjemme fra jobb om du er frisk, selv om du hadde feber i går. Anonymous poster hash: f8272...a1e Hatt 38.7 i dag, derfor tatt Paracet. I går var jeg oppe på 39 Anonymous poster hash: b53b6...76a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri blitt hjemme når det kun dreier seg om litt feber, og tanken på en feberfri dag har ihvertfall aldri falt meg inn. Høres ut som du bør komme deg på jobb... Nå dreier det sev ikke bare om litt feber, men syk i en uke, halsvondt, forkjøla, hoste og feber godt på 39 tallet ei uke. I morges hadde jeg 38,7 i feber. Anonymous poster hash: b53b6...76a Ok, her på DIB må du komme med alle relevante opplysninger i hi. Og så må du egentlig ikke spørre om du skal på jobb, SELVFØLGELIG skal man på jobb, uansett. Eller, hvis du henger over doskåla kan du vurdere å bli hjemme. Sånn er det her... Bli hjemme, kanskje en tur til legen og.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri blitt hjemme når det kun dreier seg om litt feber, og tanken på en feberfri dag har ihvertfall aldri falt meg inn. Høres ut som du bør komme deg på jobb... Nå dreier det sev ikke bare om litt feber, men syk i en uke, halsvondt, forkjøla, hoste og feber godt på 39 tallet ei uke. I morges hadde jeg 38,7 i feber.Anonymous poster hash: b53b6...76a Ok, her på DIB må du komme med alle relevante opplysninger i hi. Og så må du egentlig ikke spørre om du skal på jobb, SELVFØLGELIG skal man på jobb, uansett. Eller, hvis du henger over doskåla kan du vurdere å bli hjemme. Sånn er det her... Bli hjemme, kanskje en tur til legen og. Har tenkt på en legetime, men tenkt at "det går snart over", men når jeg har vært syk ei uke er jeg lei. Men glemte at her på DIB må alt komme feam med en gang og at selvfølgelig må jeg på jobb. Selv om jeg kan smitte kollegaer og brukere, samt noen leger og pleiere. For selv om jeg er kontorrotte, beveger jeg meg rundt. Anonymous poster hash: b53b6...76a
Superdolly Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Jeg ville aldri blitt hjemme når det kun dreier seg om litt feber, og tanken på en feberfri dag har ihvertfall aldri falt meg inn. Høres ut som du bør komme deg på jobb... Nå dreier det sev ikke bare om litt feber, men syk i en uke, halsvondt, forkjøla, hoste og feber godt på 39 tallet ei uke. I morges hadde jeg 38,7 i feber.Anonymous poster hash: b53b6...76a Ok, her på DIB må du komme med alle relevante opplysninger i hi. Og så må du egentlig ikke spørre om du skal på jobb, SELVFØLGELIG skal man på jobb, uansett. Eller, hvis du henger over doskåla kan du vurdere å bli hjemme. Sånn er det her... Bli hjemme, kanskje en tur til legen og. Det er jo alltid lurt å få med alle relevante opplysninger i hi. Det er faktisk forskjell på å spørre om man bør ta en feberfri dag hjemme, si at man jobber på kontor og deler kontoret med en annen person, og å fortelle at man har hatt feber opp mot 39 i en uke (med flere andre symøtomer) og kan risikere å smitte mange andre i løpet av en arbeidsdag. Ser du virkelig ikke det? Ut i fra det du skrev i hi ville jeg sagt nei. Voksne tar ikke en feberfri dag hjemme. Ut i fra de opplysningene du senere porsjonerer ut i tråden, ville jeg sagt hold deg hjemme og kom deg til legen. Har tenkt på en legetime, men tenkt at "det går snart over", men når jeg har vært syk ei uke er jeg lei. Men glemte at her på DIB må alt komme feam med en gang og at selvfølgelig må jeg på jobb. Selv om jeg kan smitte kollegaer og brukere, samt noen leger og pleiere. For selv om jeg er kontorrotte, beveger jeg meg rundt.Anonymous poster hash: b53b6...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå