Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er 5 uker på vei og har hatt småblødninger (mørkt blod) siden fredag morgen (hadde samleie torsdags kveld og da kom det bittelitt blod også). Det kommer bare når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Bortsett fra isted, da rant det litt ut i bindet. Jeg har ingen smerter, bortsett fra kanskje litt murring nederst i magen i går, men mulig jeg innbiller meg dette siden jeg er litt bekymret. Det samme skjedde for to uker siden etter samleie også. Da var det litt rosa blod, men gav seg etter en dag. Da hadde jeg tatt celleprøve dagen i forveien. Har fortsatt veldig ømme pupper, det er mitt eneste graviditetssymptom. Noen som har opplevd blødninger og at det har gått fint. Det har ikke kommet klumper, bortsett fra en veldig liten slimklump. Bekymret :-/ Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Det høres ut som det. Ville tatt kontakt med fastlegen i morgen. Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Jeg hadde en blødning i uke 6, var som en t-skje friskt blod. Tenkte at nå går det ikke veien, men sitter nå her gravid i uke 19, så gikk vist bra for min del. Håper det gjør det for deg også Anonymous poster hash: 567bf...2dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Takk for svar! Håper på det beste. Det er vel er bra tegn at jeg ikke har smerter? Og at symptomene er der enda? Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Takk for svar! Håper på det beste. Det er vel er bra tegn at jeg ikke har smerter? Og at symptomene er der enda? Anonymous poster hash: 353d4...a5b Det er så vanskelig å svare på.. Selvom du har symptomer så er det ikke garantert at det ikke er en SA. Hormonene er jo i kroppen en stund etterpå. Og ang smerter så er det vel ikke nødvendigvis sånn at en trenger å ha store smerter om man mister så tidlig som i uke 5?!? Ikke for å være gledesdreper! Dette kan jo enten være en abort eller så er det ingenting. Kanskje du har mistet en tvilling? Helt umulig å si.. Lykke til. Håper det går veien! Anonymous poster hash: 4e1c9...93f
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Jeg blødde mye i sist svangerskap, men gynekologen jeg gikk til sa at så lenge det ikke var vondt og friskt blod så var det sjelden noe fare
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Det er vanskelig å vite, men jeg har fått ganske vondt de gangene jeg har hatt sa å mengden blod har økt på ganske fort. Jeg har også hatt ett svangerskap hvor jeg blødde mørkt blod hver dag i 3 uker fra uke 6. Det økte ikke på i mengde, men var sånn at jeg måtte ha ett lite innlegg i. Ho er nå 7 år. I ett annet svangerskap hadde jeg lyserød blødning som kom å gikk. Da kom det kun på papiret og varte kun i noen timer om gangen, men ga seg ikke helt før etter ca 2 uker. Han er 2 år nå. Så det er som sagt vanskelig å vite. Det kan også hende at du har skjøre slimhinner siden du har begynt å blø etter samleie. Murring i magen i begynnelsen av svangerskap er helt normalt. Du må nesten bare vente å se om det blir mer blødning eller om det avtar. Lykke til. Anonymous poster hash: 1b8d3...ec3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Takk til dere som svarer :-) Jeg vet det er vanskelig å si. Håper det går rette veien. Skal til privat ultralyd på onsdag men det føles så lenge til. Forrige svangerskap var jeg 20 år og hadde ingen bekymringer. Nå er det stikk motsatt!! Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Er faktisk en del som blør etter sex som gravid og det høres ut som at du er en av de. Så ikke ha sex frem til ultralyden og se om du fortsetter å blø. Alle slimhinner blir ekstra sårbare når man er gravid. Jeg blødde ikke nedentil som gravid men måtte kutte ut tanntråd. Når jeg brukte tanntråd så blødde jeg veldig mye fra tannkjøttet, så mye at det så grotekst ut og mannen ble skremt. Så ut som jeg hadde partert noen i vasken, var som sagt mye blod. Hver gang, aldri som ikke-gravid. Men jeg kan jo ta feil. Håper på det beste! Anonymous poster hash: 994e0...e0b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Er faktisk en del som blør etter sex som gravid og det høres ut som at du er en av de. Så ikke ha sex frem til ultralyden og se om du fortsetter å blø. Alle slimhinner blir ekstra sårbare når man er gravid. Jeg blødde ikke nedentil som gravid men måtte kutte ut tanntråd. Når jeg brukte tanntråd så blødde jeg veldig mye fra tannkjøttet, så mye at det så grotekst ut og mannen ble skremt. Så ut som jeg hadde partert noen i vasken, var som sagt mye blod. Hver gang, aldri som ikke-gravid. Men jeg kan jo ta feil. Håper på det beste! Anonymous poster hash: 994e0...e0b Eller jeg har blødd som gravid men da mistet jeg i uke 7, og jeg blødde mye og fikk rier samme dagen, og fosteret kom ut samme dagen. For noen forløper det tregere. Men siden du blør etter sex så høres det mer ut som det er problemet. Anonymous poster hash: 994e0...e0b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Det etter sex det har startet begge gangene, så jeg håper at det er kun det som er årsaken. Skal definitivt kutte ut sex i noen dager ja. Slitsomt å gå å tenke på dette. Det er jo så forskjellig fra person til person. Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Det etter sex det har startet begge gangene, så jeg håper at det er kun det som er årsaken. Skal definitivt kutte ut sex i noen dager ja. Slitsomt å gå å tenke på dette. Det er jo så forskjellig fra person til person. Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 For meg var SA'en som en vanlig mens, omtrent, og ikke noe vondere. Blodet var baade frisk og gammelt, litt om hverandre. Du faar frykte det verste og haape det beste. Slik er dessverre livet. Selv har jeg fem graviditeter bak meg, og bare to barn ble det. Og det er greit. Stor klem fra en annen godt voksen mor Anonymous poster hash: 5ca1d...c61
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Jeg mistet uke 6, og det startet som vanlig blødning, men tok seg fort opp. Blødde i 3 uker, mye klumper før babyen kom ut Anonymous poster hash: 5247f...f44
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Jeg blødde litt brunlig i 4-5 dager før jeg begynte å fossblø, det var en sa i uke 7. I min siste graviditet trodde jeg også at jeg mistet. Blødde litt brunlig eller rosa hver dag, etter samleie kom det mer. Var på tidlig ul og alt var bra! Holdt på slik frem til jeg var 13 uker, da forsvant det. Man har skjøre slimhinner som gravid. Lykke til Anonymous poster hash: e06f2...b21
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Takk til dere som har svart! Får bare prøve å tenke på noe annet frem til onsdag. HI Anonymous poster hash: 353d4...a5b
*SommerFrisk* Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Alle gangene jeg har mistet i SA så har jeg først kjent murringer, så begynt og blø litt. I løpet av noen timer styrtblør jeg. Så hadde dette vært min kropp og det har holdt på såpass så hadde jeg kanskje trudd det var noe annet? Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tok en CBD på lørdag som viste gravid 2-3, det har den gjort i 11 dager. Nå nettopp viste den 3+. Krysser fingrene :-) Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Då går d nok rette veien. Har hatt blødninger selv, gått helt fint. Lykke til. Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #20 Skrevet 5. januar 2015 Håper det. HCG stiger vel ikke hvis jeg holder på å miste?? HI Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #21 Skrevet 5. januar 2015 Håper det. HCG stiger vel ikke hvis jeg holder på å miste?? HIAnonymous poster hash: 353d4...a5b nei det skal ikke skje Anonymous poster hash: 71e08...ab2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #22 Skrevet 5. januar 2015 Et poeng her er jo også om blødninger tar seg opp eller stilner. Hadde selv en SA for en tid tilbake i uke 6, og da startet det med brunt blod og ble etterhvert til en normal litt stor mens. Var jo ikke noe tvil da liksom.. Anonymous poster hash: 4fd33...9f9
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Kom akkurat på at de andre gangene jeg har tatt CBD har det ikke vært morgenurin. Hvor sannsynlig er det at den har vært 3+ en stund, men vist 2-3 pga den ikke har vært morgenurin. Og at den altså ikke har steget allikevel? :-/ den var 2-3 på lørdag og 3+ (Morgenurin) i dag. Anonymous poster hash: 353d4...a5b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Jeg har opplevd en SA og da hadde jeg murringer en hel dag før jeg startet dagen etter med å styrtblø og ha store kramper. Jeg var ikke langt på vei en gang. Jeg har hørt/lest om mange som blør litt i svangerskapet uten at det har noe å si. Så lenge det ikke tar seg opp, og siden det kun er etter sex så tror jeg enda du kan være positiv:) Anonymous poster hash: ac9bb...0c3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #25 Skrevet 5. januar 2015 Jeg mistet uke 6, og det startet som vanlig blødning, men tok seg fort opp. Blødde i 3 uker, mye klumper før babyen kom ut Anonymous poster hash: 5247f...f44 Babyen faktisk😳 Anonymous poster hash: 4aba4...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå