Gå til innhold

Maaaange sier de har blitt gravide på p-piller ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er egentlig dette ??

Synes det er mange som sier det kontra pillas 99% sikkerhet ...?

Da regner jeg med det er slurv med pillene og da synes jeg ikke man kan si "ble gravid til tross for pillene"..

Det ødelegger jo statistikken litt . Hvor enkelt ER det egentlig ?

Noen som har vært 100% nøye med pilla og blitt gravid?

Anonymous poster hash: 8a282...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,100%nøye,var ikke tanker om å ha lyst på baby på dette tidspunkt,ble gravid,fant det ut da det var gått 3mnd. :)

Anonymous poster hash: 3f33c...ff9

Skrevet

Ja,100%nøye,var ikke tanker om å ha lyst på baby på dette tidspunkt,ble gravid,fant det ut da det var gått 3mnd. :)

Oi, for "seint" også ? Ang 12 uker.. Den er kjip :-/ man tar vel ikke tegnene så tydelig når man tror man er sikker! Ordna seg vel uansett ;)

Flere?

Skrevet

Ja,100%nøye,var ikke tanker om å ha lyst på baby på dette tidspunkt,ble gravid,fant det ut da det var gått 3mnd. :)Anonymous poster hash: 3f33c...ff9

Oi, for "seint" også ? Ang 12 uker.. Den er kjip :-/ man tar vel ikke tegnene så tydelig når man tror man er sikker! Ordna seg vel uansett ;)

Flere?Anonymous poster hash: 8a282...80a

For sent å drepe ungen?

Anonymous poster hash: 25899...3c2

Skrevet

Første gang var jeg 100% nøye, tok til samme tidspunkt hver dag og, var jo livredd for å bli gravid. Andre gangen så glemte jeg nest siste pille. Men tenkte at det kunne da ikke ha noe og si, siden det uansett var nest siste pille. Og jeg testet jo positivt bare få dager etterpå, så egget var jo befruktet før jeg glemte å ta den pillen.

Første gangen tok jeg abort, andre gang fikk jeg barnet. Jeg gikk på p-pillen trionetta. De ble trukket fra markedet, og lurer på om det kan ha noe med at flere ble gravide.

Anonymous poster hash: cfbd6...00c
Skrevet

Jeg har blitt gravid "på pillen" 2 ganger, men det var jo min skyld at jeg ble gravid begge gangene. Første gang var jeg veldig ung og tok pillene til nøyaktig samme tidspunkt hver dag - det jeg ikke visste var at pillene mister effekten når man har diaré... Andre gang startet jeg én dag for sent på pillebrettet, da jeg gikk tom for piller på en lørdag. Så selv om jeg teoretisk sett gikk på piller var det jo brukerfeil som gjorde at jeg ble gravid, begge gangene.

Skrevet

Jeg klarte det, tok pillene samme tid hver dag. Brukte dem i tre år. Fikk ny kjæreste og etter en av de første gangene vi hadde sex ble jeg gravid. Fant det ut etter ti uker, siden jeg ikke begynte å blø i sukkerpilleperioden

Anonymous poster hash: 68a6d...99e

Skrevet

Flere?

Ting har en tendens til å ordne seg selv om det skjer ting som ikke er helt planlagt!:) dette var 7 år siden,og jeg er helt sikker på at dette kunne jeg ikke vært foruten idag,har en fin gutt og sammen med pappaen har vi fått flere barn dog da litt mer planlagt;)

Skrevet

Nr 3 ble unnfanget på p-pillene, og jeg tok de hver dag til samme tidspunkt... Og tidspunktet var skikkelig dårlig, jeg var hjemme med nr 2 på 18 mnd som ikke hadde barnehageplass før om 4 mnd og faren for hyperemesis var stor (slapp unna heldigvis), det var veldig mye med eldste som har en del medisinske utfordringer og diverse annet... Men det gikk nå likevel ;)

Det skal sies at moren min, tanta mi og søsteren min har alle blitt gravide på p-piller så her funker nok bare ikke hormoner så godt... Og vi blir gravide så fort vi vil bli gravide, så fruktbarheten er nok på topp i tillegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...