Gå til innhold

Skal arrangere babyshower for en venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å invitere mannfolk også.

Vi er en veldig lite vennegjeng, så føler at vi blir veldig få folk.

Anonymous poster hash: 51a20...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk som i typen hennes, og typene til de andre i gjengen

Anonymous poster hash: 51a20...91f

Skrevet

Min erfaring med babyshower er jo gjerne at kvinnfolka sitter å skravler om fødsler, morkaker, redsler rundt fødsel, gleder osv, som da naturlig nok vil bli dempet med mannfolka der. Det er en kveld man virkelig kan snakke om fødsler/barsel og dele erfaringer rundt det, uten at man må dempe seg eller begrense seg for å ta hensyn rundt dette temaet til andre ;)

Men hvis dere får skravla masse om det ellers er det jo ikke no prob;) He he..

Men tviler helt ærlig på at noen av gutta vil... For til og med hvis man tar hensyn på en BABYshower, så blir det mye sånt prat ;)

Noen ber litt kusiner, venner og tanter. Veldig forskjellig ;)

Hva tror du venninna de ville likt da?

Skrevet

Syns babyshower er bare for jenter! Skikkelig jente kveld! :) 

Skrevet

jeg ble invitert i baby shower til ei venninne, og kjøpte presang og valgte deltar på eventen på Facebook i god tid. Dagen før fikk alle de inviterte som hadde takket ja til å komme (15stk) beskjed om å overføre 400 kr til vertinnen før man skulle komme for å spleise på dekorasjoner og mat osv. Syns det ble litt i overkant dyrt og ville gjerne hatt beskjed om sånt før man takket ja. Når jeg prøvde å si at vi burde fått beskjed om dette tidligere, så sa hun at vi måtte regnet med dette fra starten av, at det var vanlig å bestille proffe kaker osv, og at det ikke skulle være nødvendig å opplyse om slikt. Gi beskjed om alt i forkant HI.

Anonymous poster hash: 51eca...9eb

Skrevet

Jeg synes babyshower er kleint i utganspunktet.

Men skal man først ha det, så er det en opplagt jentegreie.

Du kan selvfølgelig heller invitere til en vennekveld med både gutter og jenter. Men ikke arranger det som babyshower da.

Anonymous poster hash: 1a36e...0bd

Skrevet

jeg ble invitert i baby shower til ei venninne, og kjøpte presang og valgte deltar på eventen på Facebook i god tid. Dagen før fikk alle de inviterte som hadde takket ja til å komme (15stk) beskjed om å overføre 400 kr til vertinnen før man skulle komme for å spleise på dekorasjoner og mat osv. Syns det ble litt i overkant dyrt og ville gjerne hatt beskjed om sånt før man takket ja. Når jeg prøvde å si at vi burde fått beskjed om dette tidligere, så sa hun at vi måtte regnet med dette fra starten av, at det var vanlig å bestille proffe kaker osv, og at det ikke skulle være nødvendig å opplyse om slikt. Gi beskjed om alt i forkant HI. Anonymous poster hash: 51eca...9eb

Wow... For en "arrangør". Når jeg arrangerte betalte jeg i utgangspunktet alt selv (lavbudsjett) men oppfordret folk til å ta med noe, slik at vi endte med å dele på noen av utgiftene ved at noen tok med mat, noen kake, dekorasjon, drikke, godis mm... Ble ingen proffe kaker e.l. men vi koste oss!

Anonymous poster hash: 4a3bf...6a6

Skrevet

Du burde invitere familien hennes også. Mor, søster, kusiner, tanter..

Skrevet

Hadde for ei veninne som ikke har så mange venner. Vi ble tre venninner av henne, svigermor, mor og mannen til veninna mi. Synes det var nok med folk. Nå skal det sies at det ble tre barn med på festen også. 

Anonymous poster hash: 76705...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...